Cù u mondu in un cappaio: salve u loro Ray!

Una altra storia cunnessu scumpia i rete soziale - oghje chì i cori di i milioni di l'utilizatori sò datu à Parakeet Rae!

U mondu guarda Ghjerusalemme

È tuttu principia cù u fattu chì Isabella Aizmann di 23 anni di u vechja hà vistu u postu nantu à l'avventu "naked", chì era in prublema di u trattamentu è una nova casa. A zitella hà fattu tuttu ciò chì u paracuet si troppu in u so mani è ancu di più, cù a so aiuta, ancu oghje l'aghju hè aiutatu "da u mondu" è ancu manna mini-sweaters.

Rhea in un cappaio

Parroting Ray hà tombu u più periculusu per tutti i piriodite parasitichi Chlamydia psittaci, per quale ellu hà perdutu tutti i piume. Isabella pruvà nant'à un pappaggiu malattendu un sweater improvisu fattu di una vera chaqueta chjara è visti chì Ray ùn era micca solu calvinatu, ma ancu cheered:

"Quandu Rhea porta un ghiacciolo, ùn si senti micca solu cale è cusimadiu, ma dinò ferma!

Ray ùn hè nisuna causa di tristezza

... è sempre un appetite eccessivu

A patrona di Parakeet Rei hà digià sappiutu chì u so avè hà pigliatu una forma faciule di a malatia, avendu perde sola piume, è per cuntrolla l'esercitu di a salute, hà da solu donate sangue un annu. Eppuru, cù formule gravi di sta maladie, l'aceddi sò diventati solu nudu, ma ancu perde u pico è i pomi!

Pet Isabella si ritrova in fronte à l'ochji

E in ghjuvelli, Rea si senti cunfurtatu è calmu

Isabella assicura chì a malatia di Rei ùn hà micca in tuttu affettà quessi qualità di caratteru chì sò caracteristici di i pappagalli - sociabilità è di bon amori.

Tasty for your loved birdies

U so avè era ancu più sociale, mai triste, è ancu esce da a so cumpagnia è cumincià à scuppiari canzone, "cum'è locu!"

Rhea hà fattu assai sociable!

I posti di Isabella in a reta soziale hà aiutatu à u mondu sanu à amparà cù Ray. Eppo, i abbitanti sò happy to send small sweats for new photos!

Ùn hè micca un cutie?

Sì, vi vede cum'è ella hè intelligente!

Ray hè u stessu 100% solidu pusitivi è charming!

Senza definitamente mite a tòia!

A tutti i sogni dolci!