U casi più bruttu ci hè statu fundatu!

Ai, ma avemu aduprà per parte di voi è una storia ...

Quandu si tratta di un gattu novu, a nostra faccia immensamente s'inferra in un sorrisu, è davanti à l'ochji volenu l'imaghjini di un petit babto finitu, chì vulete infinitu à espressione è petite. E pudete pinsate chì un gattu hè chì era chjamatu "u più bruttu in u mondu"?

Un gattu chì avia capelli chjudiuli Romeu ùn hè micca natu u modu chì a ghjente accadarà in veru gattini. U so pota era deformatu è troppu largu, è l'ochji eranu inghjustamenti è tristi. Ciò chì hè veramente un piccatu d'amparà, u kitten hè statu immedtamente chjamatu "fistinu è bruntatu", è nimu hà vulutu refugià una petite inusual era micca.

Di sicuru, ghjucatu fora di a casa di u maestru, a guara puderia surviglià nantu à a strada per uni pochi ghjorni, se esta storia ùn esse diventata publica. Per salvà u "gattu faltere", travaglia per u babbu di l'animali di a cità di Santuariu, è oghje a nova sala hè diventatu a so petite più importantissima!

"Avemu dichjaratu chì nimu ùn vulia piglià un gatilu rossu perchè era ugualmente," l'impiegati di Santuariu Compassionu Animal anu partitu i so ricordi ". Ma per noi, Romeo ùn hè micca tutta. Hè un carusu maravigliu chì, cum'è tutti i so parenti, li piacia à ghjucà è carizziè cchiù di quarchi in u mondu. A so differenza a fai special! "

In l'abbitazzioni di l'animali Roma hà pigliatu cù l'armata aperta, è l'omu sbattatu risponde à l'amori, l'assistenza è l'attinzioni cù reciprocidad. Oghje hà una casa cosina, bè nutata è e persone chì l'amanu assai.

Ccà si cum'è Romeu fate?