Moulds for mastics

Molti maestri in a culinaria decorate cusì cun pastelli cù masticu . Hè moda, bella è, in più, assai gustosa. Per travaglià cù stu materiale interessante, diversi l'uttene si usanu: cutting, plungers, patchwork e forme speciali. Quessi sò chjamati furmati, sò necessarii per creà voluminosa imàgine da i masticarii di parechji dimenisuni è forme. Eccu, aghju fighjenu e forme di u mastru di zuccaru è cumu utilizà.

Tipi di formi di cunfitiera per i masticuli

Ci sò dui variità di furmazione - plastica è silicone. Ogni ghjucà hà e so peculiarità propiu.

Cusì, i moldi di silicuni pà a masticu sò assai flexibule, hè piacevule per travaglià cun elli. Silicone - un veru postu di diventà per i cucinari, per pudè soprappenu i minus e plus temperatures. Grazie à questu moldi per u masticu pò ancu esse adupratu per a fundazioni di cioccolatu è ghjunghje ghiaccio.

In quantu à i moldi di plastica per u masticu, ùn sò micca menu boni chì i silicuni. Eppuru moltu sò fatti di pruduttu alimentariu, sò sicuru è affidate. Una gran varietà di forme fa possule pussibule di fà figurine fora di mastru per aduttiscenderà qualsiasi torta. U vostru casu, i zitelli, l'attribu di l'annu è di Pasqua, ancu tutti tipi di fiori, foglia, foglie è fubbe, chì sò adattati per ogni subjecte.

Cumu travaglià cù molde di masticu?

Per fà mascu in a forma, ci vole:

Se tu avete un moldu 3D, imbrate immediatamente elle alle a mitalle di u moltu cù u listinu, coli da l'acqua è poi sece (congelate).

Ùn scurdate micca per spruvà u cuntinuu cù fucu o pezzu di zuccheru per evitari l'aderenza di u masticu.