Cerbuggita electricu per a porta di vetrina

Ogni pruprietariu di una casa privata voli per pruteggiri u so vignaghjolu da intruduce prublemi. U momentu decisive in questa materia hè a scelta corretta di u lock per a porta. Sò diversi - di l'antica vucale bessone è mortise chjude à sistemi di sicurità cumplessi. L'opzione più appiccicata oghje hè u sguardu electricu à a porta. Questu articulu vi diciarà nantu à e funzioni di a selezzione è l'operazione di sti prudutti.

Avvanzi è disadvantagie di locu electricu

Prima di tutti, aghju fighjemu i principii di u lock electrico. Fora, u prugettu hè apertu cù una chjave (magnetiche o cunvenzione) è intornu - cun un buttore situatu à l'internu di a porta, o remotamente usendu un doorphone.

Partite impurtante in u dispusitivu di u lock elettricu sò duie cruciere di lucere - squatting e working. Quandu a porta ciiscinu, i primi surgenti a primavera, è u sicondu - entre a parte di u lock, chjamatu a risposta. À u listessu tempu, a porta hè chjachjata, è ùn hè micca putiglianu aperta da aduprate curdle u manicu. Quandu avemu bisognu di unlock the wicket, un buttone hè appiicatu à u solenocid di u solenocid in u lock, un signalu electricu hè applicatu, u frenu di primavera hè liberatu, è u travaddu di u travagliu hè retroactu à u lock in a so azzione.

Il-locu elettricu mudernu à a porta cume l'avere "avanti":

À l'uperadvantai di i chjusi l'atticciali in a porta, avemu dinò solu à a diffiurtà à a stallazione (a stallazione di stu chjave si deve esse realizatu solu da un tecnicu experientu), è di a dependenza da l'offerta di putenza è l'u costu di u discu stessu stessu.

In ogni modu, ci sò parechji tippi di serrature uratorii:

  1. Elettromagnetica - simule è affidante à l'operazione, ma es necessariu un suministru constantu di l'electricità per esse chjappu per a porta. Questu pezzu hè piacevule cum'è postu, chì per a so apertura, hè pussibule di usà e carte magnetichi.
  2. Elettromaniche - pò esse apertu cun una chjave magnetica o meccanicamenti. Priggiuri elettromanizati pò esse incubati è sopra.
  3. Elettromotionu - invece d'un magnetu ci hè un mutore electricu in miniatura, altri furmendu l'operazione di tali locu ùn hè micca difesu da una unità electromeccanica.

Nota ancu chì per un operatore correttu di u dispusitivu, hè dumandatu chì a tensione di cuntrollu hè di 12 V, è a forza hè di 1.2 à 3 A, secondu u mudellu di frenu.