Cità ​​perdita

In a selva salvatica in u culunia sittintriunali hè oculta da i visioni di i persone di una antica cità abbandunata, chì a storia data da 800 anni. Hè statu creatu da i indùi Tayroni, chì in un tempu si eranu unu di i pochi chì svantaghju à rimbursà i cunquistatura di l'Spagna. A cità perchita in Culumbia fubbe aperta in 1976, è diventa un locu cumuni trà i turisti straneri.

Teyuna

U nomu Cità Perdiu (solu una traduzzioni "a cità perdu") hè stata data à questu locu in u nostru tempu. A pupulazione di u cultura di Tayrona hà chjamatu Teyuna.

Appena, era un grande centru publicu è religiuu. In i so terrazze è i platformi ci sò parechji centros cerimoniali. Eranu interconnettati da un sistema cumplessu di scala di pietra è strade strade. A zona tutali di a cità era di circa 20 ettari, è a so altura nantu à u livellu di u mari - da 900 à 1200 m. Hè suppostu hà abitata da 2 à 8 mila persone. Inoltre, i circhificaturi truvonu 169 terrazzioni agriculi, chì significanu l'isolamentu è l'autocuità di u settore anticu.

Attaccante di i conchistadori

Ingressu à a cità ùn puderebbenu subbitu una scala alta in 1200 passi. Questu hè chì salvava a cità da i culoni chì arribanu à cavallu è cù armatura pesante. Vulendu cunquistà Tayun è esclave l'indi ribelli, i cunquistadori spagnoli attaccaru a cità annantu è torna è anu ricivutu annullamentu. Furmatu à scinniri di i muntagni, Tyrone accuminciau a cuncettura di e malatie europei, à quali ùn anu micca avutu l'immunità.

A populazione abbandunna a cità trà 1500 è 1600 anni. U mutivu di questa ùn hè micca cunnisciutu da sicura. I scientisti offrenu parechji spiegazioni pussibuli, presumatu Tyrone:

Cumu hè a cità perdu in Colombia?

Scopre à stu locu chjamati "scoglieri neri" di i paesi vicini, chì à a fine di u XX seculu vindianu carti roboti. E stanu sballati à a cità antica, piglià da queste tuttu ciò chì era di gran ntirpitu à i stòrici, cumprendi numerosi artefatti di oru. Quandu l'autori hà amparatu annantu à questu, queste solitu, i quelli chì anu vistu cum'è a cità Perdita hà vede dinò - anu foru rifurmati, è da travaglià cum'è guida.

Cumu per arrivà à a cità perduva?

Ciudad Perdida si trova 80 km da u famusu destinazione di Santa Marta . Invece una curta distanza, pudete truvà solu 3 ghjorni di a strada, è micca cusì faciule. A tour accumene da u paesi di Machete è esse bisognu di una bona preparazione fisica. Avete bisognu di ghjustizia à traversu a jungla, croce diversi fiumari di a muntana greca, è poi scugghieru in a muntagna. Hè sti avventura chì attruranu assai fanni di l'Indiana Jones estremi stà quì.

Da riservà una visita turistica per a cità Perdita in Culumbia à seguita à u locu (ostelli). Hè ricivutu accade à trekking in a staghje secca, postu chì in u spartutu l'alloghju ùn vi piglià più tempu, ma vi portanu assai piacè. A questu tempu in a jungla, dopu una reta di ogni ghjornu, ci hè un pappadore, è i turisti sò furzati per passà ghjinochju à u fondu (o ancu più) in l'acqua.

Seguretat

A visita in a cità sia ora hè cunsiderata salvata (hè patrullata da l'armata Colombiana), mentri in u 2005 anu rivolversi in l'area, è l'excursioni eranu stati. L'unicu periculu per i turisti hè a junintea, più preciosa, insetti è rèttili, cù quale sò chini. Prima di u viaghju, avete da definitu solu vaccinazione da frebba giuda.