Vaccinations per andà in Colombia

Oghje, Colombanu pò esse attribuita à i paesi esotica è ancu un pocu periculosa. Per quessa, a preparazione per u viaghju desitchatu per esse à u livellu adattatu. In più di e cose necessarisi, documenti è medichi di cumunicazione, per un viaghju in Francia, i vaccinati sò ancu necessariu. Avete cura di a vostra salute hè un travagliu persunale per ogni turistu. Avete avutu un longu volu in l'oceanu à trèpuli è junni nunfamiliar, induve a negligenza simplice pò purtà à tristi consegni.

A vaccinazioni obligativi

Quandu viaghja in Culumbia, bisognu à sente cunsiglieri di l'OMS è cumplementà u schedariu di vaccinazione, è vede u vostru mètu di famiglia bè prima. I visitati à u Colombine sò:

  1. Vaccination against yellow fever. Ci hè una volta cada 10 anni micca più tardi 10 ghjorni prima di a partenza. Per i zitelli sottu un annu è e donne incinta, sta vaccinazione hè interdetta. Perpendicularmente, u cuntrolu di u cunfini di u Culumbia, cù altre documentu da i turistici, necessitadamente dumande un certificatu internaziunale di vaccinazione contra a frebba gialla. Vale ancu nutà chì in u aeroportu internaziunali El Dorado in Bogota, sti vaccini sò introduti senza impatente à quelli chì vulete. In ogni modu, durante un viaghju à traversu a jungla tropica, u risicu di a malatia ùn hè micca diminuite. Se, dopu à Colombia, pensate à visità Costa Rica , hè vale degnu di piglià a cura di a vaccinazione in anticipu: quellu chì u chjave hè dumandatu da ogni persone chì entra.
  2. Vaccinations da l'hepatitis A è B. Sfortunatamente, in parechji paesi di l'Amérique Sudamerica, l'inizziali di e malatie periculi periscenu perduvamenti per un saneanu poveru è a hygiene persunale.
  3. Inoculatorii di a febbra di u tifusu. Hè obligatori per tutti i turisti chì si pensanu di manghjà è di beviornu l'acqua fora di i stati d' ospiti è ristoranti.

Vaccinations recommandé

Quandu hà dicisionarii nantu à a vaccinazione volontaria, ricordate chì tutti i medii è ancu i servizii d'ambulanza in Colombia sò pagati. L'agenzii di viaghju urgei d'assicurà l'assicuranza medica di manera chì avè include servizii d'evacuazione d'ue in casu di malatie seriu o ferita.

In ogni casu, pudete assicurà a pace di pensioni supplementu, se cullate alcuni vaccinati per u viaghju in Colombia. I più impurtanti sò:

  1. A vaccinazione contru a rabia. Hè ricumandemu per quelli chì ùn sò micca à pusà à e cità, è vulete passà a so vacanze in campagna, induve hè un gran numaru d'animali. Spécialmente vale degnu di sente cunsiglii à quelli chì prugramanu di visità caves è altri piazze di accumulazione di furmagli.
  2. Vaccinations di difteria è tetuanu. Si ponenu una volta in 10 anni è guarantiscenu una prutezzione seriosa per questa malatie. Particularità si deve pagatu per elli amanti di l'ecoturismo è di quelli chì prugramanu una visita à i parchi naziunali sud d'Colombia .
  3. A vaccinazione contra u simbulu, i scherzi è a rubelle. Ci sò ricumandati da OMS per tutti i turisti, da u 1956 di nascita.
  4. Measures against malaria. S'è vo passite in vacanze in e area sottu à 800 m di livellu di u mari, ci hè risicu di malaria. Hè necessariu di vìviri u cursu appruvatu di drogues prima di a partenza è pigliate l'inventu necessariu di comprimi cù voi solu in casu. Eccu i zoni di l'Amazonia, e provinzi di Vichada, Guavyare, Guainia, Cordoba è Choco.

E l'ultime recomandante: prima di andà inColombia, verificate s'ellu ci hè oghji un impunimentu sfericu di una malatìa, in particulari in l'area induve site.