Tradizzioni di u Peruviu

U persone di u Perú rispetta rigordumente e tradizione è u patrimoniu ereditatu di i ancestori antichi. Uni di elli per noi parechje straneri è straneri. Per esempiu, run cun una machja cinciani prima di l'annu novu intornu à u quartu. I peruviani sò assai educati è curtessi in cumunicazione, etichetta per elli per tutti. Indù, Folklore di Quechua hè a carta di visità di u paese. A cultura di l'abbitanti lucali era furmatu sottu a influenza di l'indiani è i spagnoli. Hè cusì divertente è inghirusi i Peruviani vivenu.

Tradizzioni

Peruviani, sicondu i tradizioni antichi, onore u festioni più impurtanti per elli, chì ereditanu da i incas. Questu hè Inti Raimi - u solstiziu di u summu, u ghjornu di Puno è u festival Pachamama. In più di i vacanze pagani, i tradizioni di u Perú includenu festivals catòlichi è cristiani, per esempiu, u Pasqua è u Santu Santu. In più di e vacanze ufficiale è di a chjesa, sicondu a tradizione, assai festività è festa sò in u paese. Feste s'accutanu in uttrovi è finalizate l'aprili. I fiestas sò dedicati à un'alturi locu in a storia o a venerazione di i santi patroni di una località particulare. In u Perù ùn hè micca abituale di stà bè.

I tradizione più populari

  1. I peruviani credi chì, si avete u tempu di ghjiru in u quadru à a vigiglia di l'annu novu, una persona in questu annu serà furtunata in quantu di vaghjime straneri. A vigiglia di l'annu, e ragazze solu circà una coppiu cù un ramu di saliculu in i so mani, à quali anu toccu stu vientu, duveranu esse u so fiancé. È manghjonu manghjendu 12 ceppi mentre chime, è in a carica di u 13, credi chì vene a bona furtuna.
  2. E tradizione di Natale in u Peruviu sò simili à i europei - cena in u circhiu famusu, tradiziunalmentu nantu à a tavula sò turcu, cioccolatu, u piezzu. Parechji urganizzazzioni urganizzate l'àutri carità per i poviri. Per u Natale, camminendu senza un presentu hè cunsideratu modu mala. E in i tradizioni di i peruviani - per esse tardi à meza ora.
  3. U ghjornu di tutti i Santi visitanu e tumbini di i so parenti morti, u pòpulu di u Perù purtate i fiori è l'alimentariu. Un altru persunalizatu hè assuciatu cù questa festa: s'ellu ci sò i zitelli trà i morti, quandu si ncuntanu nantu à a strata un zitellu hè attribuitu un pezzu di patata o coconu impannillatu in una buttiglia brillanti, custi documenti sò chjamati angeli.
  4. In Cusco , in più di l'antichi Incasi, pudete visità molti posti interessanti è attività. Per esempiu, u ponte suluzione Keswachak hè interspondenu annu. Hè unica chì hè tutta in tissuti. Stu usu persunale durante parechji anni, quantu anni di u ponte è hè 600 anni. I rapprisentanti di e stessi famigghi omini u ponte, cumu fà parechji anni fà. A cerimonia principia cù una preghiera è un ritu di sacrificiu à a dea Pachamam.
  5. Una altra di e tradizione assai longa hè turruna. Questu avvene hè statu purtatu à u paese da i cunquistadori. In u Perù, tinnorri hè di una natura culturale.

Tradizzioni di l'indiani di u Peruviu

  1. Sicondu una tradizioni longa celebre u ghjornu di l'indiani. In questu ghjornu, l'indi da e duminii remessi è sifili marche à Cusco, induve aduranu u grandi spiritu di e muntagne è dumandanu a misericòrdia da un santu indiano forte.
  2. In a muntagna di l'Andes, i costi di predizioni di l'avvene sò sempre prisirvati in oghje. In u paesi di San Pablo sò ritimi inusuales, i curotti di trè villaghji cuntenenu. U futuru agriculu di una di e trè regioni di u Perú addipenni di a vittoria.
  3. Inoltre, l'indiani retenu a so adureità assuciata à relazioni interessu e travaglii di simmu. Prima di sembra, l'astinenza hè obligata. Cù u principiu di travagliu di simmu nantu à u campu, e razzi unichi eranu organizzati, i participanti di quali eranu in tuttu nudu.
  4. Sicondu una altra tradizione per l'annu novu in u Perù, l'indi cunduceranu u ritu temaskal, chì prumove a purificazione di u fisicu è spirituale.