Aeroporti di Chili

Chili hè un paese interessante cun una populazione benevolente è tradizzioni esotica. Finu finu à pocu tempu questu paisolu attruva solu inveterate vitturi chì ùn pò micca maravigliate da a bellezza di l'Europa o a natura straordinaria di l'Ori. Ogni annu, Chili cumincià à visità più è più turisti. Oghje, in u paese cun una zona di più di 750 mila km², ci sò quattru aeroporti.

Internaziunali

1. U paese allargatu in u mondu hà dui internaziunali internaziunali, u primu hè Carriel-Sur . Hè situatu in u cori di Chile. 8 chilometri da a cità di Concepciòn . L'aeroportu hè apartu in u 1968 è hè ancu attivu. Per l'annu 2012, Carriel-Sur serve 930.000 passageri di u mondu. À u stessu tempu accetta à pianificà di e trè Grandi cumpagnie chilien: LAN Airlines, Sky Airline è PAL Airlines.

2. U siconariu di l'aeroportu internaziunale hè chjamatu in onore di u Comandante Arturo Merino Benitez , hè interessanti chì ellu hè cunnisciutu ancu " Aeroportu di Santiago " è "Pudahuel Airport". U so nome ufficiali, hà ricevutu per a ghjuridica, postu chì a terminal hè situatu vicinu à a capitale chilena di Santiago , in a cumuna, u nome hà ricivutu u corrispundenza. Auropeu Articulu Benitez hè u più grande di u paese, ellu rigala per u numaru d'aria pigliata per ghjornu. Per un annu questu numuru supira a 60 mila, questu 10 minuti à l'aeroporti Benitez a pianura. U portu di l'aria serve venti di parechji documenti: Europa è America. Inoltre, l'ariaportu cum'è a principal "ligami cunnessione" trà l'America Latina è i paesi di u Oceanu Pacificu. U 82% di u percentuale di l'avianu cù quale u operatu di l'aeroportu sò pruprietati di e cumpagnie chilien, mentri u restu sò stesi.

Cù tali travagliu attivu, ùn hè micca cusì stranu chì l'aéroportu di Santiago hà pussibilità envigliate. Un novu edificiu cun una area di 90.000 metri quadrati, duie piste pragmati paralleli, una nova torre di cuntrollu, un locu, un spazioso parche di caravane è un sistema di scalu di passaghju di passageru. Allu fa l'ultimu aeroportu mudernu è ultra cunfurale per i passageri è di u persunale.

3. In u nordu di u Chile, in a cità di Iquique , hè u terzu internaziunale internaziunale. Ùn anu micca a listessa scala di travagliu cum'è u portu di l'aire di a capitale, ma ùn dumanda micca a so impurtanza. Pigliò volumi di Bolivia è Argentina. Questu ùn hè micca impurtante per u sviluppu di u turismu è l'ecunumia di u paese. Iquique hà una terminal un'attesu anticu, ma quandu i passageri si senti cusìbule in quì, ci hè tuttu chì una persona hà bisognu ancu cù esaminazioni alta.

Airport in Isola di Pasqua

Chili hè un paese in ogni sensu incantevule è cusì esse, cumpresa a misteriosa isula di Pasqua , situata in l'Oceanu Pacificu. Stu locu famosu famigliu hè di u statu sudamericanatu. L'isula hè tantu populari chì ùn era micca superflume per custruisce nantu à un petit aeroportu da a runway chì regula regularmente volte à Santiago , è ancu per i stagioni di Lima (Pérou).