Parcu Naziunali Parcu

U turismu ecològicu in Paraguay si guadagna momentu annu, riceve u ricunniscenza di i turisti è porta un inguernu per u tesoru. In u territoriu di stu statu suramericano sò 16 parchi naziunali è e zoni di prutezzione di natura. A varietà più ricca di abitanti si ponu prumove riservi, situatu à i chianuri di Chaco. In u settore, e territoriu di i spazii naturali protetti d'u Paraguay occupanu una zona di 26 mila metre. km, chì ghjè 7% di u territoriu tutale di u paese.

Fighjine nantu à più più dittori i più stesgii parchi naziunali in Paraguay:

  1. Parque Historique Nazionale Chaco. Defensores del Chaco (Parque nacional defensores del Chaco) hè unu di u più grande di u territoriu di u Paraguay (720 mila ettari). Fu fundata in u 1975. Oghje aghjunta parechje spezii di pitture e animali exotici, ancu i pappagalli, i crocodile è pumu. U parcu hè l'ideale per l'ornitolooghi è tutti quelli visitanti chì piace à guardà a vista. A sola difesa hè chì a riserva hè situata quasi distanti da i cità maiò, è ùn ci hè micca a pussibilità di ghjuntu cù trasportu pùblicu .
  2. Defensores del Tinfunke. A Reserva Naturale di Tinfunke hè stata operata da u 1996 è cumporta una zona di 280 ettari. I terreni di u parcu era sottumessu à u tempu di l'inundazione Pilcomayo. Oghje, sò assai arbusti, pate salvatichi, cigogichi è altri abitanti.
  3. Cerro-Cora. Stu paese naziunali si trova in a pruvincia di Amambay, nantu à i banche di u fiumu Rio Akvibadan, vicinu à a fruntiera cù u Brasil. A data di fundamentu di u parcu hè 1976. È hè cunnisciutu chì in i so terri in u 1870 anu una battaglia decisive di a guerra di u Paraguai contru a Tripla Alliance. In Cerro-Cora, un paisaggiu unicu chì combina pianeti è steppe, numerosi colti minimi è boschi tropicali. A riserva agisce ancu turistere cù e so caverna, in u quale inserichenu è simboli di u preistoricu tempu sò cunservati.
  4. Rio Negro. U Parcu Naziunale di u Riu Negru hè unu di i risorsi naturali novi. Hè apertu per i visitori in u 1998. Allora sti paesi occupanu solu trè mila ettari. In u 2004, u territoriu di u parcu era stesu da 123 mila ettari. Hè situatu vicinu à u fondu tettonicu di u Pantanal . U scopu di a riserva era di priservà l'ecosistema di u Pantanal è i Chjassu di Chaco . Da a fauna salvatica in u Riu Negru sò rapprisentati jaguarè, cerva, piojosi salvatichi.
  5. Ibikuy. U Parcu Naturale di Ibikuy (Ibike) hè situatu à u Sud d'Asuncion. Hè distinatu da i paisaghji immateriale di a cascata di Salto Guarani è u paisaghju chì attrae l'amatori di trekking. Ci sò campi di campagni in a riserva, viaghjate pè i vittures. V'avemu a vostra attenzioni à u fattu chì i sveini è l'aranche poisonous sò truvati in Ibikuy, per questu hè megliu fà marchjà cun una guidata cun l'espertu per vede i so sights . I posti interessanti di u parcu sò ancu a pianta d'azzaru di La Rosada, oghje hà un museu stòricu, à pocu pressu sò un mulinu di vinu.
  6. Ibitursu. A riserva naziunali di Ibirturusu si trova trà i densi foreste è i colti di a Cordillera del Ibitiruçu. L'attrazioni principali di u parcu hè a più alta muntosa in Paraguay - Serra-Tres-Candu (842 m above sea level). U so nome in traduzzione significa "muntagna di trè zicchini". A riserva hè stata fundata in u 1990, a so area hè 24 mila ettari.
  7. Teniente Agrippino Enquisco. U Parque Nacional Teniente Agripino Enciso National Park hè in u ovest di Paraguay, in u Grand Chaco. Fu fundata in u 1980. Oghje, u territoriu di a riserva hè 40 mila ettari. Hè sorpresa, a forma di u parcu hè quasi u rectangulu cusì. Ùn ci hè micca scatula quì, per tuttu u territoriu hè occupatu da a vegetazione, chì hè rapprisintata principarmenti da i sposti spilchi è spiunanti densi. In u parcu Tenente Agripino Enquizo crépite tìpicu di l'arbureti di Chaco. Per esempiu, Quebracho hè apprezzatu grazia à a scorcia, chì hè stata aduprata per una varietà scopi, palo santo utiliscia u legnu, è i zoni samu'u si distingenu per un fiori bianchi inusual (durante u periodu di fioritura, a so corona assembbia nuvuli l'acqua). U munnu animaliali in Enkiso hè rapprisintatu da una gran varietà di cudi (jaguars, pumas), armadillos, Tagua.
  8. Yubutsy. U Parcu Naziunale Ybucuí, situatu 150 km da a capitale di Paraguay , hè oghji u più visitatu in u paese. A riserva hè una junciula cun vive in elles, monkey-howler, numerosi pani tropichi è aranci gianti. A flora assai riccu è diversa di u parcu, è a bellezza di u paisaghju hè cumplementata da i cascate di l'acque.
  9. Fortin-Toledo. U parcorsu attrae turisma cumminendu in u so ecosistema di i boscchi sanu è savani, in u quali l'animali più raras del mundo. Quì vi vede u panchili Chaco (peccary Chacoan), chì in u mediou naturale viaghja in u nordu di u paese. A populazione di panatteri in Fortin-Toledo hè a sola in a regione.

Questa hè a riserva più famosa in Paraguay. In u territoriu di u paese ci sò ancu e riservi biològichi di Itabo, Lima, Tafi-Jupi, è pussede ancu pussibuli varietà impurtanti di Mbarakaya è Nakundei. Parrannu in generale nantu à i parchi nazionale paraguayu, deve esse dichjaratu chì in a maggurità di elli sò ricchi ecosistema è sò l'abitudini di l'animali exotici è tropichi è l'uccelli. Parte di i rapprisintanti di a flora è a fauna pudete vede durante a tour turistici. Innota chì assai riserve paraguai sò difficult accettate per elli. In questu casu, avete de cuntattu cù l'agenza di viaghju, offre a visita organizzata di i parchi.