Sposite i pusteri

U pimientu hè un pruduttu veru, una parte integra di a più di i platti è priservatu d'estivi. E micca in ellu: u cuntenutu di a vitamina C, hè moltu più veloce di quì citrusu, ancu u limonu. Piacè è una varietà di gustosi, chì varienu secondu u cuntenutu di i microlitoghji in elli. Ci hè una tipe di pepite di trè gruppi: amare, semi-acutu è dolce.

U locu nativu di pepite hè u solidu di u Messicu, cusì hè faciule per avè chì din hè una cultura termofilica. Hè per quessa sta landenne perenne in u cinturione media hè cultivatu cum'è una annuali. E in cunnessione cù u fattu chì u piriudu mediu da l'apparizione di rimisi à a migliurà di i frutti hè di 100-130 ghjorni, è cumincianu a risaltà à una temperatura minima di u 15-18 ° C, u cultivamentu cumincià cù a piantazione di semitiche di pezzi per i pianti.

Cumu prugramu nantu à i graneddi?

A quistione principale chì i principianti si dumandani giardini hè quandu a pianta i pezzi di pepite. I soi graneddi poveru pèrdite a so giume è, in u risultatu, ùn pò micca dà una bona vendita. Per fà questu, preparanu una suluzione di salatura di tavuletta cumune à una rata di 30-40 g per litru di acqua fredda è poverenu i pezzi in quì per 10 minuti. Dopu stu piriudu di u tempu, deve rinfreschi tutte e zitelli popup - hè un material di mala qualità. Adupratu, un prucessu di disinfettazioni deve esse realizatu cù e mette e sementi in una solu suluzione di potassiu, è da alimenta cù una suluzione di trace elements o fustu di lignu, chì cuntene tutte e sustanzi necessarii.

N'autru passu impurtante in a preparazione di semen di pezzu hè a so crescenza, questu hè necessariu per questa a pianta chì cià cagiunà à sustene a cambiune temperature possible in i nostri cundizioni climatichi. Per fà quì, i grani disinfettati sò colpi in un pianu, coperto cù una gasa pocu nebbia è pressata è da 4-5 ghjorni secondu à questa schema: durante u ghjornu à una temperatura di 20-22 ° C, è di notte sò stati in un frigore cù una temperatura di 2-3 ° C. Gaze perdurà nisera e cura cù cura.

Adupratu, stratificazione di e pezzi bianchi deve esse realizatu, perchè e crescente, e crescente, e crescente, ùn si sviluppa più longa. Ogni vignaghjolu duve u so metudu stessu, cumu per ghjunghje l'animali di pepite. Fighjemu à a vostra attenzione un pocu di scelte simplici:

  1. Pulsate e pomi, lasciatu in un sacchetti in u fondu di quale avete deve mette una pepite di calata, coperta è putia in un locu caldu. Questu hè assai cunvene, postu chì ùn hè micca necessariu di seguità u nivellu di umidità. Dopu à 4-5 ghjorni in e cundizioni tali, i zitelli germinate.
  2. I sardi preparati si mette nantu à una gaze un'attesu impastatu è sguassate in un locu caldu.

Preparazione di terra pè pimpernu di crescente da e zene

U cunniscenu principali di u sughjettu per u cultivo di e piante da frutte di pumparu - deve esse chjucu, spertu è bagnu in l'ossigenu. Pudete cumprà in una magazzina specializata un mistu ready, o pudete puru cocilu. Per fà quì, mischjà:

A mezua finita hè stata trattata per a scomaturazione in steam o in un forno microwave durante 15-20 minuti. Se ùn avete micca l'uppurtunità è vulete cocciari, u mischju prestu, cum'è «Tomat», «Special Number 1», «Living Land», hè ancu adattatu.

Sposite i pusteri

I sementi simuli sò necessariamente in terra indificata à una distanza di 1-2 cm l'una di l'altri, perchè s'ellu i pani corsi sò troppu grossu, hà bisognu di sceglienu, chì pò influenzallu u so sviluppu. L'ottima scelta hè a pianta cada una di zana in una tazza spicita di plastica. Dopu a simmulizzà e soe sò sprinkled cù a terra, è i cuntenenu sò cuparti di vetru è pusendu u calore. In i pianti di terra suttili sò trasplantati dopu à 60-70 ghjorni da a piantazione di e piante.