Gladiolo - preparazione per u siveramentu in a primavera, cumu ghjustificà ghjunghje u materiale di piantazione?

Sti belli fiori sò perenni, ma sò cultivati ​​cum'è annuali cù una scuperta annantu à annantu, almacenamentu è disembarkazione. Gladiolu, preparatu per u siverzu in a primavera chì hè pruduttu bè, fate intrinsu, crescenu rapidamente, fugliale.

Elaburazione di gladioli per u siveramentu in primavera

U gladiola ùn sò micca capricci in cura è cultivazioni, ma a so santezza è a preparazione preliminaria in a primavera ùn hè micca un fattu faciule. Eccu tutti i règuli deve esse osservati, u minimu inutilità chì rinforza a diligenza à cero. È u stadiu più impurtante chì vi assicureghja chì u fiore sarà sanu è forte hè a preparazione di primavera di gladiolie per a pianta.

A preparazione di gladioli per u siverzu in a primavera hè assai necessariu, guasi guarancià una ghjinerizzioni puntuale à 100% di a pianta, sviluppu salutatu, una bona fioritura. A preparazione principia cù l'ubligatoriu di u tubu di u ghjacciu invernu curretta, deve esse limpiatu bè da u pianu, i vignaghjoli deve esse stati tuttufuti. I corsi più avanzati sò lavati bè, mette in una solu suluzione di potasio per mezu di una ora. Allora i tuberi sò colpi in boxes di cartuni è arregistrati in un locu seccu è inveugliu.

Quandu principia a preparazione di gladiolgi pà cultivà?

Cù l'iniziu di a primavera, a casella hè stata presa da u locu induve hè stata guardia in l'invernu, u tempu apprussimatimu di preparà per plantà gladioli - a prima metu d'aprili. Prima di tuttu, insaccate i lampi per a putenza. Se a maiò parte di u focu hè spoiled, ùn ci hè nunda chì hà mancu per sparghje. Se ci sò stati putenti nantu à questu, ma a maiò parte di u lampu hè sanu, hè necessariu di cutucaraghju a ferma l'area affettata da rot, è poi u cuteddu cù u carbonu.

Quandu deve aghju nuvutu gladioli per u sante?

U schedariu quandu, pè chjappà i gladioli per a ghjonalità in a primavera, hè cunsideratu solu - hè stata sola da seguita dopu avè l'aghju qualchì casella da u locu d'almacenamiento. I tuberculi sò riduti di i cascarelli - questu aiutu à determinà a prisenza o l'absenza di e siti affettati. E a pulitica hè a prevenzione di l'infezioni fungi è bacteriali di u fiore - dopu à u prucedimentu, i tuberi sò bè ​​bagnati cù l'acqua è imbottitatu cù una solu dèbuli di permanganate di potasio.

Trattamentu di lampadine gladiolus prima di ghjermunamentu

U scopu siguenti, cumu si prisenta gladiolie per a zuccunità - hè u trattamentu di risidui. Ùn hè micca solutu migliurà a nutrimentu di u fiore, ma accummenta ancu l'iniziu di u fiori per 12-14 ghjorni di medità. A suluzione per a robba hè preparata da questa reta (i figuri sò datu in 10 litri di acqua):

Assicuratevi cù a dosa - un risultu arbitrariu in elli pò causà i pianti à diventà débili è depressi, è ancu à morte di a pianta. In a suluzione riflette di a temperatura di l'ambienti ci facemu i tuberi à 12-14 ore, po è asciveri bè. Dopu à questu, puderete prucede à a tappa next - germinazione di gladioli.

Elaburazione di lampi di gladiolo per u sante - germinazione

Appena, gladioli sò assai attraenti, è a so preparazione per u sembra in a primavera precisa assistenza propria. L'appressu siguenti hè a geralazioni di e bulbi. Stu passu pò ancu saltà, ùn hè micca necessariu di fà questu. Ma si vulete spuntà, guarantisci u criscinu veloce è u principiu fiuroso di u gladiola, in più, questa prucedura hè micca nunda complicata.

A gliazioni di gladiolus prima di cultivà hè urdinata di principià da a mità di marzu in regioni càlmani. Li bulbi sò disposti nantu à una paletta in un locu cale è ombrezu - una abbundanza di lumine pò interferiscenu cù u prucessu. Ci hè ghjudiziu assai prestu. Dui o trè ghjorni prima di cultivà, oghje i tuberi gladiolo à un pappu mureatu, cusì seranu chjucchi di razzi chjappi prima di cultivà, è e flore in u sferimentu apertu prumove l'arrinzione megliu.

Girati di gladioli in serratura

A più efficace di a zucchina di gladiolus before planting in sawdust - i tuberi sò colpi in moeddust umitu è ​​locu friddu è caldu. U vantaghju in questu mètudu hè chì u serradiu mantene a bagnanza di l'umidità è di un pezzu tantu, perchè chì i lampadini di gladiolus ùn sò micca solu creati, ma i rapinti ancu cultivà. Attente à u serru chì hè pocu umdu, ma in nisun casu humbu, altrimenti i lamperi pudete pudè.

Germinazione di gladiolus in turf

A preparazione di gladiolie per u pruduzione di primavera, u ghjornu chì hè sputtu pò esse fatte in turf . U vantaghju principali di sta scelta hè chì u bombe in u prucessu hè alimentatu. Succuvà in questu modu - ogni frasa hè colpi in una pignatta è misu nantu à una finestra o in una lenza di vidiri. Cume di u sole cun stu metudu di girmimentu hè d'utilità à a pianta. Dui simani dopu u gladioli sò pronti per u siverzu in u sular.

Quandu si piantava gladioli in terra aperta?

Gladioli, preparanu pè travaglià in a primavera chì hè fatta bè è da tutte e regule, hè assestatu prestu à cultivà in u giardinu. U megliu per u sante hè a seconda mità d'aprili in i regioni calda è u principiu di maghju in i regions friddi; a terra deve esse digià dinamica, cale à 10 gradi à una prufundità circa 10 cm, altri u bellu pò fracelu. Prima di tutti cuglia un postu per a so pruduzione - deve esse un pezzu di pezzu, u gladiolu deve bisognu di molte suli.

A piantagladioli in a primavera à u tarritoriu hè cusì:

  1. Calculate a prufundità di u burcu. U so diàmitru deve esse trè volte più grande chì u diametru di u bulbò gladiolus, solu puderanu cultivà è sviluppà bè.
  2. Scavà un pirtore è un rash in un praticatu di fine fina.
  3. Nantu à a sabbia, circundate cura u focu.
  4. Bury, u fiore in terra è l'acqua bè cù l'acqua à a temperatura ambientale.