Cumu survigliu a morte di un cane?

Nunda in a Terra hè eterna: senza vita, senza disastri naturali, nunda. In ogni casu, quandu una persona face una perdita, hè difficiule per apprezzà in modu soberanu a so cundizione per prupone cumprà per surviglii a morte, sopratuttu si hè a morte d'un fede è fidele amicu - un cane.

Cumu survigliu a morte di u vostru cane preferitu?

Ùn importa micca quantu si sona, quellu cura di un animali amatu in un mondu diffirenti hè più difficiuli per i persone. Pienza ùn pò esse ellu sottu à l'altri emozioni , deve esse spustatu. Se a morte hè dovutu per una attitudine negligente di i medichi, avete a culpia. À questu stage, ci hè bisognu à liberà u dolor fora, ancu s'ellu ferma in u bagnu, a persona si chianciarà. A cosa principal hè chì ùn guarda micca tutte in ellu stessu.

Avemu bisognu di campà per vede senza un amicu amatu. S'ellu alcuni offerta a so aiutà, hè cunsigliu per accettà. Dopu tuttu, ora, più di mai, sarà bisognu.

Questu avvene hè un putente putente à a psyche, chì cunsultate chì un grande quantità di l'hormone di l'istress hè alliberatu in u sangue. Ùn serà micca superfluitu per nutà chì, in u primu sensu cumunu, tornu. Questu hè dovutu à u fattu chì u cori, cum'è stablette a cuscenziale , cusì aiuta à a cunciliera cù a morte di u cane.

Cosa da fà dopu a morte di un cane?

U più effettue hè a cunnessione cù quelli chì anu pruvucatu experientimenti parechje. Cusì, se ùn ci hè micca un populu di cusì entre l'amichi, pudete cuntattate cù u club di criatori di i cani di locali, induve sò sicuru d'assicurà è di capiscenu.

A più chjave chì hè pruibitu à fà in questu pernudu difficultu: di ritruvà in un sè stessu, per sughjurnà da u mondu circundante, ghjucatu di ghjornu cù una docena di calmara.

Ùn importa micca quantu era dura, ma dopu a morte di u vostru cane preferitu, avete bisognu di rimessu tutti quelli chì puderianu ricurdà. Ùn cunsiderate micca un tali attu comu una tipu di tradimentu di un amicu di quattru pattini. No, ùn hè nunda più chì u prucessu di ridivisce u patimentu mentale, u dulore.

Hè necessariu di metterà novi scentifichi, cumpitenzi, micca solu per distractà, in seguita à agla in a mitallu di a notte, ma di pruvà a realizazione di a vostra perdita, per capiscenu chì questa hè a vita è u pèrdite - una di e parte di e parte di u constituenti.

Ùn vi scurdate micca di u vostru instinctu stessu per una persunalizazione. Dopu à passà tutte e tappe di pèrdite un amicu amatu, pudete dopu un pocu dà l'affettu, u calore, i vostri cura à un novu amicu, in quale, forsi, serà l'ànima di u cane chì abbandunà stu mondu.