L'artistu aiuta l'oncologu cù u decoru di a so magia

L'artist Sarah Walters (Sarah Walters) per una settanta anni guadagna a so vita una maravillosa occupation - pinzetta naturali marroni hèie di pedi, pedi è ancu panele in pregnant women. In una parola, faci un tempuroso "mehendi" tatuaggi.

Ma dopu chì a malatia oncologica hà pigliatu a vita di u so babbu, Sarah hà decisu d'aiutà e so persona in u so modu, cun coraje è speranza, chì sò trattati per sta malva insidiosa.

"Quandu u me padrastu era mortu di una forma rara di cànceru di sangue, sentu solu un sensu di impietà," Sarah comparte ". Questa hè chì hà rinfurzatu u me vugliu per aiutà à tutti quelli chì u bisognu ..."

Hè cume chì l'effettu secundanti di a chimioterapii hè a perdita di u capellu, chì hè per quessa addivintau impurtante per Sara per permetterà a persone di sentenu nova bella, unica è positiva.

Tuttu si cuminciò cù u fattu chì i primi mudelli di henna hà purtatu nantu à a calba di u amicu di a mo mamma in u 2011.

Dapoi, Sara hà sviluppatu parechji disinni, ideali per "rimprofessi di u capeddu" per i femine in modu di trattamentu di u cancer.

"Sapete ciò chì a mo mamma m'hà dettu?" Ricurdava Sarah. "Ella m'hà dumandatu di ùn fà un tatuu, ma una corona per un amicu chì ghjocanu à u cancer. Fighjure cuntentu di pudè aiutà. E dopu à quandu hà dettu caldu chì vogliu fà cum'è "coromini" accessibile per tutti i pazienti chì vulianu usà! "

Ogni travagliu di Sarah Walters hè unicu è unicu!

È per i so clienti, tali decorazione hè una ispirazioni è una parti di a riabilitazione mentale in una vita difficult-span.