Fàte da puntata in u pianu

Una longa fiorta chì passa in un tempu quandu l'omi èranu galanti è intrevece, è e donne - inaccessibile è misteriosu. In ogni casu, questu ùn significa micca à tuttu ciò chì quellu chì hà cun ughjettu di focu in u pavimentu hè anticu. À u cuntrariu, a moda dita i so règuli propiu - cusì una cosa si cridite l'attenzione, se micca di culore, da chì almenu un corte inusual.

Fattore maxi maiale - quale elettu?

Perchè no averemu bisognu di un secrettu si avemu dicu chì e vestiti di moda puderà esse veramenti diferenti - ma per oghje ghjè deve scurdate di e reguli basi: a fugliusa deve esse di materiale luminosu è foglia, altri ùn pò darà a gravità impreziu di imaghjini. Fighjemu i so tipi principali:

  1. Culori muderni - qualchissia vi dicerà chì questu ùn hè più in moda, ma ùn dicemu micca accunsentutu cù questu. U sguardo pastellale pò dà à a chjesa un capriccio romantica, perchè ùn avete a paura di questu, sopratuttu se a vostra fala maxi hè mint o beige. Pigliate cù e capelli è cimi in tone, cunoste chijè - una offerta guadagna hè furnita!
  2. Una scala trasloccura - una lunga larga chjosa fatta da tela trasparente hè pocu rara. Avete chì, se ellu sceglia, cusì una cosa hè necessariu esse monofonique, altri ùn rispeghjenu a caccia per a faccia di a nacionalità iberica. Blusoni romantici di luci e tacchi - una scelta ideali per una faglia. Ma ... trasparente ùn deve esse troppu!
  3. Forsi cù stampa - un muvimentu risicatu, parò, permissibili. A cumpagnia principali ùn hè micca esse u overdu: i fiori ùn deve esse micca troppu grande è luminoso, u mudellu ùn hè micca troppu cuntrastu. A billezzu per una tale fugliale hè monofonu. Pudete aghjunghje un colpo, un baguette d'altru folk è un parellone di braccialetti stracciati - è sò casi un "zitellu di fiori".

Quandu sceglie una falda maxi , ricordate chì si deve cuntene l'angoi, ma in u stessu tempu ùn impediscanu cun u caminu. Per sottumessi, un attributu obligatoriu sò sandali o sapori cù tacchi !