Treads di Stuart Weitzman

Stivali di u pittore Stuart Weitzman - un sughjettu di i sogni di assai donne di a moda. U fundatore di a marca hè chjamata "sultanu di hairpins", cunquista i coralli di e donne micca solu cù brilliance è e toge, ma ancu cù spiegalli sensuale femininesi di i so scarpi.

Stuart Weitzman - una marca cù una storia di famiglia

Questa famosa marca americana, infatti, hè stata fatta da una piccula attività famigliali. Nta mezzu di u XIX secolo, u Seymup Weizmann, in Italia, fundò una fabbrica di calza in Massachusetts. I principali assistenti à u capu di a fabbrica eranu u so figliolu figliolu Stuart. U zitellu era tantu talentu chì hà fattu u primu paru ch'ellu ùn era micca 12 anni. Hè statu questu decennii, divintò u chief designer di l'impresa, era quellu chì hà hà fatta successu fabulously, è quellu primu paru ghjornu hè u bestseller di a marca.

Oghje, i scarpi di stu brandu sò venduti in più di 80 paesi di u mondu. Assortiment di Stuart Weitzman hè enormu - sò i scarpi, sandali, botti di stivi, stivali. Sò trovanu chjappu micca solu da e donne ordinariu, ma ancu cum'è celebriti cum'è Angelina Jolie, Beyonce, Charlize Theron, Jessica Alba spessu apparevanu in stu calzate nantu à a catara russa, partiti suciale, partiti.

I disinfettori di l'affari ùn anu micca successu à a so cumpagnia di esse dissolvi - sò constantemente offerte novi, inclusi i cullizzioni limitati.

Treads di Stuart Weitzman

High boots da u "shoemaker of stars" sò produciati in parechje variazioni:

U mudellu più cumuni sò e stivali cù bracciu postari, chì permettenu di riparà a parti suprema di u butte è sò una bella decorazione. I curati di sta marca ùn sò micca distinti da una abbundanza di decoru. Inoltre, tutti i stivelli sò manteni in un scopu di culore di caldu è ùn anu micca dettuate innecesarii, perchè e stivali - in un stessu cosa extravagant è ancu una piccula decorazione pò vulgarizzà l'apparenza eleganti.

E li puderanu sceglie u colore di e stivali. E sti stradali di Stuart Weitzman sò populari in culori grigi, neri è di sabbia. No menu interessanti sò e stivelli di Stuart Weitzman, matte de marsala è maroon.

Comu regula, sti botti maravigghiari è biddiesi belli, sò fatte di suede naturali - una pate arghjintusa è perfetta. Ma ci sò mudelli completamente made di cuoio o cù inserciones tessili.

Sittenze da parechji parigli di i scarpi in u mondu sò numinati Stuart Weitzman. Tutti ùn si pò permette u stivali di questa marca. Ma, sicuru, questu ùn hè micca un mutivu per è triste è preoccupatu - puderebbe abbassà cun copia di l'embiu Stoart Weitzman, chì solu un prufessiunista pò distingue di sti.

Cù dak à usà e stivali di Stuart Weitzman?

Stuad Stuart Weitzman hà distinatu à donne di parechji età. Sò cunfurzati per vèstinu, carattarizatu da un performance unsurpassed. I curati sò assuciatu perfezziona cù e cose:

  1. Cù trousers-stretch, jeans-skinny , leggings o leggings. Comu una prima hè di sceglie un cardigan, un capeddu curtu, è se sè u patrone di una figura ideale - una chjucheta o chaqueta.
  2. A prufessura attuale si sò stati uttene si i pittani supplienu a mini-falda. Un ghisaux o un pioggia à pioggia pò cumpensu una discreta è imaginosa stilata.
  3. Stivaluni di cunflittu è cù tutti i spezii di vestiti, a larga di quale ùn caduta micca sottu à u mezu di a cella. In questu casu, hè megliu per evitari di cunte in una grida o cun un patronu.

Treads - una cosa stravaganti. A manera più faciule hè di cunghjilla cù e cose semprici. Ma s'ellu avete un sensu di stile, u gustu bellu, u desideriu di vede brillanu, da esse pruvà à u schema di culore è aghjunghjendu i dati iniziali à l'imaghjini.