Sperte per uomu chjappu

E ragghi, cù formi grandi assai spessu, ùn sò micca fàciule di sceglie un vestitu bonu è eleganti, ancu i disinfettori in quasi tutti i cullezioni attenti à i figuri femminili. Per esempiu, oghje vistimenti di liggeri sò cunziddi assai stilmenti, cumpresu per i zitelli.

Nuances di scelta di mudelli di filatu per i femine fat

Indudittamente, a cosa di punta bruna, cunfortu, cunfortu. Pudete ancu presentà a figura in un lume favorevule. Uni pochi cunsiglieri aiutanu à sceglie u vestitu cum'è ghjustu:

  1. Ùn puderebbe cumprà un mudellu addattatu à fitting - fate scentificà tutte e difetti, ma ancu passà in baggy - vi darà u voluminu à a figura. Hè megliu di sceglie un stile semi fiatu.
  2. Evite parechji aspetti, elementi inturniati, ornamenti, borselli enormi, cintura, spalla.
  3. Se tenete una cintura, pudete pagà un scogliu profundo. Questu ùn hè micca solu visu attuale, ma ancu diviertanu l'attenzione da l'altre, parte di più belle di u corpu.
  4. Sì i vostri petti sò grossi grandi, seranu salvate da u collu-yoke o di zucca.
  5. E donne cù una figura di u rectangulu pò dicèlesdu mudelli di mudellu per tuttu, chì sò cumplementati da un cinturione, una strapata stretta.
  6. A larghezza di u vestitu hè megliu di sceglie micca sottu à u ghjinochju, ma micca sopra à u mità di a coscia. E vistite larghezzi di sperimentu per i so cumpagnie chjude vede bè solu per a prisenza di statura alta è un tufu decentu.

A strada, sè vo site una mansa di schernacciata, triccherà cù u crocheted crocheted dress for full, pò esse u travagliu di u vostru travagghiu più altu. Truvate u patru di a rivista è ghjustu adattau à a vostra grandore.

Comu sceglie l'accessorii?

U calzate per un tale modelli sò deve esse sceltu magliu chjusu nantu à a piaghja o u piuvale, forsi anu decoratu cù furia o suede. Eppuru unione cù prudutti granitichi, bufalini, sacchetti big bags. Ùn vi scurdate micca quì sottu u vistitu faciule, pudete mette cun facilmente nantu à a cantina currettive, chì aiutavà à fà una donna appetizing.