Carpeti orientali

Ci era un tempu quandu e carpimi orientali cunzidiravanu una relazione di u passatu, quarchi cosa antica. Oghje avete acquistendu novità novu è ùn sò micca utilizati solu per cumpensà i stili orientali è indiani, ma ancu parechji autri, cumpresi muderni.

U carpimi orientali in l'internu

Oghje, l'interiors più vanguardi è intrevu sò spessu decorate cù l'alfabbetu azzurru è Iraniu. Puderanu esse in appartamenti di loft di moda, case di paese, interiors classici. Disconciliori prufessiunale ùn anu micca solu l' alfabbetu orientali estivi, ma ancu impiccà quelli nantu à i muri.

A catifa tradiziunale in u stil orientale hè un pruduttu artighjanali fattu di materiali naturali (sita, lana è a so cumminazzioni) cun un ornamentu specificu à un paese particular o regione. Tali prudutti artisti artighjani anu passatu a prova di u tempu è prova a so unicità è u valore.

Una catina ghjintaghja di u luguru orientale hè in generale un spigumentu multifuncional decorativu chì pò esse stallatu nantu à u pavimentu, pinnuta nantu à un muru, utilizzatu cum'è una tavola nantu à un lettu è ancu mantellu nantu à una tavula.

L'usu di carpenti orientali in l'interiors muderni

Per appiccicate in armali cù a carattere orientale in l'internu, per attribuisce certu parti di l'abitazione cù questu, per dà a casa una individualità, citatini, unicu stili, unu deve cuntenutu à parechje reguli basi:

  1. Pruvate a mantene una paleta uniforme di colore, quella hè, per esempiu, aduprate una tapita di a listessa scherma cum'è coxins o dipinti.
  2. Pudete dilute l'adduzzu di a stanza cù parechji seri neutri, allura a tapita sarà l'accentu principalu.
  3. Se vulete crià un internu monocromu, a culori è l'ornamenti di a tapita si fusiona cù i tonalità di colore di mura, ornamenti, mobili.