Khachapuri in u stilu Imereti

Khachapuri in u stilu Imereti sò famusi per u so gustu è u dilicatu perfettu. È sò disposti cun u furmagliu d'Imberetini.

Tutti i matte di coccia di u platu georgianu in i nostri ricetti sò sottu.

Khachapuri in Imereti, stile cun legatu cù u furmagliu - ricetta in u fornu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In un tettu prufunnu, sift through the flour, aghjunghjite a levadura seca, u zucchulu è u zucchulu granulatu è intégre. Allora aghjunghjeghja un pocu di latti in caliu, oliu raffinatu è di novu un bonu mezchemu. Maturu a mugula amirerita in a massa è poverà u cuntinuu cù a pasta in u calore per un tempu, cumprendi cù una drapalada o un pappu limu tagliatu. Per via di u risultatu, u cuntenutu di u tazzulatu deve aghjà à u mumentu duie volte.

Intantu, preparamu u riposu. Per questu, aghjunghjemu i dui tipi di furmagliu cù un grossneru tottore, impone l'ovu in l'furmagliu di furmagliu, aghjunghjenu a soia bruttulenta è trasfurmate à bè.

Suggeriscenu a pasta unipochi è dividite in cinque pezzi, quale ogni ghjornu hè stallatu à un pianu chjusu da 3 a 5 millimetri gruchi. In u centru facemu u quintu di u rivestimentu di u furmagliu, cambie i canteri, sullivate è fàtela cun borsa. Poi torna u pruduttu cun una spina, è suvita cù un pappu rotativu.

Avemu postu u khachapuri nantu à una pappuluzione di ulefossu, cogliu a nostra superficie cù l'aromula di uva incù una culloca di latti o acqua, è u mette nantu à u livellu mediu di u fornu calatu. U regnu di temperatura necessaria per furnà questu platu hè di 190 gradi è u tempu in u fornu hè di 10 à quindici minuti.

Quinnatu sempre u khachapuri caliamu u grassu generosamente di mantra è ponu pruvà.

Cume fassi per caccie Imheretian khachapuri in una padedda?

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In questu casu, puderemu cocerà una pasta di Imeretian khachapuri nantu à u matzoni. Stu pruduttu hè pocu simili a kefir, ma hè moltu gruesu in cunsistenza. Perchè, se ùn avete micca capu di mette u matzoni, pudete adupirà u kefir, ma prima di chì ci hè bisognu à fassi u vaghjime dopu in varias capas di gase per ridivà di l'excedente fluidu.

Cusì, mischjà u matzoni cù soda, refined with vegetable oil and salt. In seguitu, sift in una mistura in porghjechi di farina di triglialu è cunglite assai. A consistenza di a pasta finita hè stata rapida, lisa è assai ligne. I Farinni puderete bisognu di un pocu più o menu, tutta di a cunsistenza di u matzoni o a pruprietà di a farina.

A l'ultima tappa, ghjunghje a pasta, ùn sia più aduprendu a farina, duranti deci minuti, è dopu copre cù un filmu di nutizie è lasciarà à riunione duranti quaranta minuti.

Duranti stu tempu, preparanu u riposu. Per fà quì, u furmagliu d'acicheria, sicondu a cunsistenza, fissatu nantu à un grossneru o amparatu cù cura cù una furcedda. Allora aghjunghje l'ovu, un mantellu rossu è intruduce.

A pasta finita hè divisu in cinque parti. Piglia un oliu per piglià un capu finu, centru di u furmagliu da u furmagliu, coglie i canteri di u saccu è l'arraggiatu. Dopu questu turnate a sutura khachapuri per averebbe and roll it out possible as thin as possible, facendo cù curazione è micca per fallu l'integrità di a cunchiglia di massa.

Dopu quì, fretce a padedda generosamente cun una mantega fridda, poverete u pruduttu in questu è fritte sottu à a tapa in caldu mediu. Dopu questu, cambia u khachapuri à l'altra parte è frigate per parechji minuti, liggeru reduciu l'intensità di u focu. Sì avete grandi khachapuri, duvete bisognu cù i dui piazzi o toulani chjapelli, per altri pudè spalle.

Khachapuri ruddy Khachapuri fatta cù mantra è diventate.