Pipi in oliu per l'inguernu

U priservatu appruvatu in modu prisirvatu prisirvatu conservatorii tutte e pruprietà utili di frutti è vegetali. U pimienta in oliu per l'invernu ùn hè micca escepzione. Tutte l'importantità di i vitamiche è elementi tracci chì anu riduciutu u risicu di l'influenza o ARI, è trè disordini gastrointestinali, ùn anu micca colapse cun cura di pimienta, è l'oliu ammendrà u so gustu à pocu à pocu.

Puttana bullicia in oliu per l'inguernu

A maiò spessu, per u cunsumu in a stagione fredda, hè pezzina. Hè relativamente prezzu è hà un gustu più piacevuli chì amare. In questu casu, u pezzine dolce in l'oliu pà l'invernu hè bonu per sirviziu pezzi di carne o pesce .

Ingredients:

Preparazione

Lavora è sterile in u canzuni beni. Pipì dulce, cut in a mezza è riniscite tutte e tippicculi è e manni. Ùn bisognu di scaccià i cura di i pimperti, sguassà tutte e particioni internu.

Aghje u mitru di pezzi in longa, stile sbuccia di minimu grossu è aghjunghje à un grand container. Prima di avè principiatu à amparà à apprezzà u pezzu per l'inguernu in l'oliu, bisognu di capiscenu chì, senza difesa di marina, ùn pò micca fà. Pour l'acqua in a panetta, impregnate nantu à a stufa è d'aspittà per a vapeur. Allora aghjunghjenu a salitu, u zuccheru, l'acitu è ​​a mantra Avà u marinatu debite bracce per un pocu minuti nantu à un focu piccu, dopu a quale si puderebbe impastà u pane à a panella è fassi pane nantu à l'altri 10 minuti.

In le canzuni ready-made, pozzu sfagliati di granarini, cattulati cun un sonu. U marinade hè vulgari à fogghi per un'altra 2-3 minuti. À a fine, pour u cuntenutu di e latte cun un marinale è di roll it down immediatamenti. Hè cunsigliatu per turnà à e cose è di e mette in prublema prima di enfasi.

A più bona ricetta per pimientina in oliu per l'inguernu

Molte gourmands cum'è u gustu piccu è piccante di carne o pesce. Pudete spolverà cù pepite, o pudete serve ancu cù una cunsirvazioni chì effettuà a voce l'appetite. Questu hè un modu simplice di fà pimentu in l'oliu per l'inguernu.

Ingredients:

Preparazione

Rinfria u pene granulentinu è caccià i colti. Lavagna i banca fatta è fate u pezzu in elli. In acqua, dissolvi u salinu è l'acitu è ​​fracete u marinatu. Quand'ellu si ritrova, pour u pumore in questu. In a cunchera, fate u tappe di casque è inserite e cugliera di pepite in questu, appughjate davanti. Quandu i fremuli di acqua, cuntinuamu a sterilisà a salvezza per altri 5 minuti. Puderete sguassate i pignotti di l'acqua è rintra.

Pimienta in marinatu cù mantellu per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Piglia u pagliaru, sguassate tutte e so ghjuvelli è curaghje cun curazii solu pussibule è tagliate ogni pepite in 4-6. In una puchina, fate l'acqua è a purtalla à fogghi nantu à u focu altu. Allora u salinu, aghjunghje l'acitu è ​​l'olique vegetale, fate u zuccheru, fate u pappaddu è a mità di a norma di pezzine dulce. Quandu u misturimentu torna à nutriscia, fate u circondu per 5 minuti.

Sfrancate u pezzu cociutu è impregnate in 3 litri fratte sterilizzati, è in u marinatu, fate u pezzu restante, chì duvite ancu esse bolliti à circa 5 minuti. Avemu infurmatu u perch à i banche, fate elli cù marinata, rintricà e mette à u friddu per un paru di ghjorni. Questa hè una di e ricette simplici di pepite di u casgiu cù mantellu per l'inguernu.