Shoes Loriblu

Calzature Lorymblyu - un magnífico, luminoso, exquisite pienu. In generale, i zitelli Loriblu - un sognu di assai donne chì apprezzate a feminità è l'eleganza in i scarpi.

A storia di a marca Loriblu

U Loriblue hè stata fundata in Italia in u 1970 da Graziano Kukku. U futuru grandi designer hà principiatu à costruciuti e so scarpi di e donne in u basamentu di a so casa, i scarpi è di i scarpi eranu cumpritamenti mani. Hè cunnuscenu chì, per piglià a pilata fina è suppli, Graziano Kukku a mette sottu un lavatu di travagliu.

Dopu questu, ha cambiatu a lotta - a marca Loriblu hè cunnisciuta in u mondu sanu, oghje hà specializatu in a produzzione di notte calzature, ma accessori, perfume. Tutti i prudutti di a cumpagnie pò esse classificatu cum'è lussu.

Calzature Loriblu - features

Tutti i scarpi di sta marca sò unichi è belli. In u iniziu, Graziano Kukku si stende à pruduce e so scarpi di donna chì dà una donna un vacanze ancu in u ghjornu più ghjornu ordinariu, affinchendu ch'eddu puderia migliurà l'umore, cambia l'amandula.

Oghje, i Loriblu di e femminili sò pruduciuti da un modu cusì raru, attentatu, glurificà a bellezza femina . Annualmente a cumpagnia presenta colecuzzioni ricunnisciuti, in quale ci sò scarpi cù tacchi è scarpi in una falzia. Ma i speciali sapori di Loriblu nantu à hairpin - passà ellu ùn hè micca simplificatu di passà, ancu nantu à a stantificazione di a magazzini chì parevanu d'uttene d'un capu maestru è nantu à una straggiusa magica finta - ancu più cusì.

Coghju, suede è tessili sò e caratterificate per liii lisici, tacchi sali e eleganti. Solu apprizziati trà e donne sò Loribl shoes made di a pelle di serpente o cù inserti di serpente.

Dopu à l'anni 1990, i cristalli Swarovski sò stati utilizati per decorate i scarpi di sta marca, chì hà fattu i calzati veramente brillanti. In u 1996, Graziano Kukku pubbliu un paru di scarpi cù un decoru d'oru, cù inseriti di zirconiu è diamanti. Un pocu dopu, i diseggituri è i cagiuni Graziano Kukku è Annarita Pilotti esposi in a "Fiera di lussu" in valdi di Verona, brodata cù perli naturali di sita è negra di u fiume. Interessante era a cullizzioni di "Loriblu", dedicatu à l'Olympia in Londra.

Piacenu amatoriati di i soluzione di u culore è sempre in moda, bianchi, bianchi, rossi, beige Calzabule, ma l'amatori di parechji saturati ponu sempre truvà u so mudellu.