Ùn avemu micca bisognu di fama! 10 attori chì anu truvatu u travagliu normale

Un gran numaru di persone di sognu di divintà parti di u gruppu stella di Hollywood, ma ci sò assai storii di quelli chì scambià a fama per a vita tranquillità di una persona ordinaria. Per voi - historii interessanti di astresce chì anu parechji carrieri.

A vita di l'astri di cummintaturi di mostra pare micca nuvola: milioni di tariffu, partiti, centri e cose. À u listessu tempu, ci sò quelli chì anu abbandunatu a vita è a so fama, è si sò personne "nurmale". Scupremu questi stori interessanti.

1. Nikki Blonsky

A zitella hè stata fatta à intervene per 10 anni, è a so opera famosa hè u so rolu in a serie di TV "Durnushka". À l'annu, ùn hè micca diventatu megliu populari, cusì decisu di pruvà à mè stessu in un altru campu. Per via di u risultatu, hà ricevutu un certificatu d'esticettore, perruperatore è artistu di cumpagnie è oghje accadarà boni soldi in questu.

2. Ariana Richards

À questa ghjucatura, Ariana hà ghjucatu in a popular movie "Jurassic Park", ma doppu vinni a realizazione chì u cinema ùn hè micca per ella. In u risultatu, hà avutu l'educazione supiriore in u campu di l'arti fine, è divintò un artista riescita. Un fattu interessante: unu di i pittori, scrittu da Richards, hè in l'Uffiziu di Steven Spielberg.

3. Jeremy Renner

L'omu hà toccu perfettamente cù u so rolu di Hawkeye in a pelicula "Thor" è "The Avengers", ma in a so entrevista hà accettatu chì l'operazione ùn hè micca u so résumu principali. Jeremy travaglia in u travagliu di edificazione. Piglia unfinitatu di casi, finisce e ricordi è revenda in un bonu prezzu.

4. Denny Lloyd

Avè un rollu in a pelicula famosa di lussuria "Shine" hè micca cusì simplice, ma Lloyd la gestionò. Dopu un premiere, assai fama cascò nantu à ellu, ma questu ùn impedisce micca di parlà aggradèvule à u cinema è avè principiatu à vive "in modu nurmale". Comu a cunseguenza, hà travagliatu in l'università per più di 10 anni comu prufessore di bioluggìa.

5. Tom Selleck

Per un bellu pezzu, l'omu era chjamatu, micca cum'è altri, com'è Detective Magnum, ma hà longu caputu: Hollywood ùn hè micca per ellu. Per più di 30 anni, Tom ùn anu micca accettatu u rolu è vive in a so propria spluta, induve hè crisciutu avucatu. Selleck hà dichjaratu ochju chì ellu hè un omu felice.

6. Bradley Pierce

L'esfera attuali ùn interessa micca un guy chì hè cunnisciutu da u publicu generale per ghjucà in a film "Jumanji". Si truvò in un altru esfera - addiventà un barman, è ancu hà creatu una organizazione chì insignava à l'altri abbineghjani stu articulu.

7. Chris Owen

Videndu à e cose di i vostri ritratti à stu ghjovanu, avete sùbitu riclamà a cummedia "Pie America". Ma cù u rolu ùn hè micca furtunatu, è per vive per qualcosa, hà cuminciatu à travaglià cum'è un camarera in un restaurant sushi di Californiu. Owen li dice chì spessu i sònnii di vita ùn sò micca realizati, è hè prova di questu.

8. Scandar Keynes

Eppuru chì u zitellu hà longu u zitellu, anu sempre l'associate cù l'eroi di "Chronicles of Narnia" Edmund Pevensey. L'attuali rari si ricorda sta parte di a so vita, quandu abandunò u filmu. U zitellu hà ottu una educazione superiore è oghji travaglia com'è cunsigliu parlamentu.

9. Ghjè Gleeson

Eppuru in a mega-stagione pupulari "U ghjocu di tronu" u zitellu hà fattu un caratteru negativu, u hà fattu famosu. Hè pussibule à cuntinuà aduprà a longa scala di a carriera, ma Jack hà decisu d'una manera diversa. Hà dettu chì hè difficiule per ellu campà sottu à e camere, cambiò i so attività, è hà guidatu u teatru troupe, cù quale allora l'America.

10. Frankie Muniz

Quandu era u zitellu, u zitellu era involuttu in parechji prughjetti, ma a maiò parte di tuttu fù famatu per u rolu principalu in a serie "Malcolm in u focu". Duranti u tempu, cessatu di interessà à questu sfera, è Frankie hà truvatu in l'sportu, è ancu in quale. Dapoi 2005, hà participatu attivu in i motri di pruvucazioni, guidannu un cardu è mostranu boni risultati in cumpetizzioni.

Leghje ancu

Appena, micca per ognunu hè cusì impurtante a gloria è u ricunniscenza, certi attori è attrici, avè ogni chance di successu, rinunzianu voluntariamente.