Puderaghju à un salottu?

À sempre look attractive, assai donne rivenuti à i servizii di salone di bellezza, è in particulari, à u solarium. Cù u so aiutu, pudete ottene una bella sera d'oru di a pelle ùn solu in l'estiu, da a radiazione ultraviolet naturale di u sole, ma ancu in ogni mumentu di l'annu. Hè particulari à a vigiglia di ogni avvenimentu solenni o prima di andà in un locu chì ùn vogliu micca vede pallidu nantu à a spiaggia, in u telone d'esseri di corpi tanniculi.

Hè per quessa chì a quistione di se esse possibbi à e donne chì incinta in un solarium, excita assai amanti di una bella sunburn. Dopu tuttu, vo vulete esse attrattivi à stu periodu difficiule. Scupremu i risichi possibili da a radiazione ultracoluggìa artificiale.

U principiu di u solarium

Per capiscenu s'ellu si pò passà à un solarium durante a gravidenza, deve cunniscenze e funziunalità specifichi di u cuncepimentu è i risichi possibli di u so usu. Indipendente di u tipu - horizontale o verticale, - i lampi utilizati in u dispusitivu sò u stessu, è da induve u principiu di u so operu hè listinu. Sè siddu vulete, u cliente pò esse ghjustu, o stendu una certa ora per ottene un bronzu ancu .

Lampi sò di dui tipi - pressione bassa è alta. I dui è l'altri ùn sò micca sempre salvati in certi cundizioni, perchè si conduce à u cangeru di a pelle, chì hè scientificamente pruvistatu. Ma, anche u risicu potenziale, u desideriu di ottene una bella pelle dura nantu à a voce di a ragiuni.

In certi solarisi ci hè una funzione di vultà o bluccamentu di a sessione, se una persona sia in bocca in maladisce. Inoltre, i mudelli più caru anu incubate musicali, chì ponu accuncià u prucedimentu.

Un solarium ponu pessimu un zitellu durante a gravidanza?

In teoresi, per dà un bagnu in u corpu solu suluzioni siverze in una longa stanza in a camera di solarium. Siccomu a termoregulazione ùn hè micca furmatu, u corpu ùn pò micca sottumessu a so temperatura da a sudazione. Ma pudete truvà questu statu solu cù una longa sessione, per di sulle, cum'è dicenu "figliola", chì, sicuru, una mamma prudente futura ùn permettenu micca.

Attenti

Sfurtunatamente, l'adopzione di i prucessi ultravirsi da a mamma pò ancu fà assai danni. L'impattu di raffi artificiale nantu à u corpu umanu, o più precisamente, e consegni longu, ùn sò micca sanu entendi. U solu u solarium ponu esse preghjudiziu durante a gravidanza in i primi tempi, quandu una rivoluzione vera succèdanu in u corpu di a donna. L'hormone furore, chì sò intensificate da esse pruduciùtu in quantità grossa, - digià strincente per u corpu femminili, è in una cumminazione cù altri fattori negativi, tuttu questu pò causari à diversi disordini autoimmune in l'embriione.

In ogni stadiu di a gravidanza, a donna hè inestabile in u prucessu di liberà l'hormone rispunsevuli di a pigmentazione di a pelle è per questa nantu à a fàccia, u pettu, in l'area di l'inguernu, si pò esse a pigmentazione chjamata di e femine in partire. E se contru u sfondate di questa visita un solariu, da quandu parechji donni cunzignati pò esse un prublema veru, fendu liberà serà assai difficili.

Mummiri futuri chì anu prublemi cù pressione, durante a sessione di terapia cù i radichi ultravirsi pò assicurà a crisa à upertupertivu, perchè l'attività di cori durante a so volta hè attivata parechji volte, è u prucessu di sudatu hè assai attivu. Pi aggravari la situazione pò esse di pupulazione, chì avè no solamente a mamma, ma ancu u zitellu.

Dunque ci sò dubbî si pudete visità è sunbathe in u solarium durante a gravidanza, avete contactatu à u ghjinògliu. A maiò parte di i medichi ùn sò micca stimulantemente ricunniscenu per a famiglia di risicate a so propiu salute è u fede nascuto, ma cum'è sempre l'scelta hè stata abbandunata à a donna.