Ceftriaxone in gravidanza

E donne à a pusizioni di i medichi sò cunsigliatu per ùn abbia da piglià qualsiasi medicazione, in particulare antibiotici. Dopu tuttu, ùn pudete micca predichjà cumu cumu pudianu influene à u cursu di a gravidanza è u sviluppu di u zitellu. Invece, una malatìa prugressiva pò pruducerà micca menu dannu à u corpu vignaghjolu. Cusì, pigghianu l'urdinarii, ancu quelli potenti cum'è Ceftriaxone, hè permessa. Certu, l'antibiotiche Ceftriaxone in a gravazione deve esse prescritata solu per un mèdicu è solu in casi chì u beneficu di piglià oghje supende i risichi possibli à u fetu.

Indicazioni per piglià ceftriaxone durante a gravidanza

Ceftriaxone hè un antibioticu di terza generazione cù un forte attuale antibacteriale è una larga varietà di usi. A causa di u fattu chì hè più efficau da i medicamenti antibirichi di a seria di a penicillina, hè spessu prescritta à e femicelli pregnant per u trattamentu di e patologii seguenti:

In più di un spaziu largu di l'azzioni, Ceftriaxone durante a gravidenza pò avè una quantità d'effetti side. Prima di tutti, quessi sò parechji rashes di a pelle, signali di dispepsia, trugu, dolori è marezzii, nosebleeds. A lot of troubles related to the use of antibiotic ceftriaxone in a gravidez da u cantu di u viaghju gastrointestinali. A nausea, vomitu, flatulenza, a diarrea hè una reazione cumuni di u sistema digestivu à l'ingestazioni di una droga dada in u corpu.

Admission Ceftriaxone secondu l'età gestaciale

Ceftriaxone in u gravidenza hè prescribed with due regard for the term: in u primu trimesteru, quandu l'organi d'embriori sò furmati, a droga hè rigistrata riguardita, postu chì i cumposti sintetici sò capaci di causari cambiamenti mutageni in u fetu.

Ceftriaxone in a gravidanza in u sicondu trimesteru pò esse usatu in casi esempi cù l'ineffettività di altri terapî pussibuli. Hè assai perikulu per esce più di e dosi ricunnisciuti. Chistu pò causà i modi di genus fetus è valdi lezzioni di corpu.

In u terzu trimesteru di u gravidenza, ceftriaxone hè stata appruvata per u usu in cunfurmità cù tutti i prublemi di a struzzione. Prima di tuttu, hè a cunvenuta di i prestazioni di u so usu cù risichi per u sviluppu internu di a vita intrauterina, perchè a droga entre u sangue di una donna incinta è cù a placenta in un organu crisanti. Hè impurtante per esse cunvinta di l'accumunerazione di sta terapia è l'absenza di possibili effetti avversi annantu à a salute di u zitellu.

Ceftriaxone hè pruibitu prufessiunale durante a gravidanza (ancu in u 2u è 3u trimestre) cù sensibilizà à cefalosporins, è cun precaution adattu è prescribed for various anomalies in a funzione di rimanni. A categurizà pruibita a recepzione simultanea di a droga cun altra medicina antimicrobiale.

Malgradu u fattu chì a droga prublema in u barriu placentariu, cù i raccordji di u duttore è u dosaje, Ceftriaxone durante a gravidanza raramente ha a consecenu negativu per u zitellu, cum'è una violazione in u travagliu di i riti, l'imposta di denti, danni à u nervu auditivo.