U gruppu di sangue di u zitellu

Qualessu tipu di sangue chì u zitellu sona da i genitori? Questu hè micca un interessu impetuble, ma hè più impurtante infurmazione. Dopu tuttu, u gruppu di sangue hè un tipu d'indicatore di personalità. Ma, quand'ellu venga à u criaturu nascuto, ùn pudemu parlà micca solu da probabilità è percentuali.

Cumu sapemu u tipu di sangue di u zitellu?

U Signore Landsteiner, un scientistu chì hà studiatu a struttura di i sangue di u sangue, hà sappiutu ch'ellu stabiliscenu chì per ogni individuu in a membrana di eritrocyte ci sò antigens chjamati: o un antigenu di tipu A (gruppu II di sangue) o un antigenu di tipu B (grupp III di sangue). Allora Landsteiner hà ancu trovu cellulite in quale l'antigens estentanu micca (gruppu I sangue). Ciò pocu dopu i so seguitori scopre u globu di sangue chì in u quadru di u sangue di u sangue di u sangue di l'altru. Basatu nantu à i risultati di stu studiu, u sistema ABO hè statu fundatu è e ligami basi di l'eredi di u gruppu di sangue, è ancu altri signori da i genitori à i zitelli, foru formulati.

Comu regula, hè pussibile amparà u gruppu di sangue di un ziteddu cù una precisione assoluta solu dopu à u nàscita è u cunsigliu di l'analisi pertinenti. Ma, siccomu stu prucessu di l'eredi hè subordinatu à leghji digià cunnisciutu, ancu prima di l'apparizione di u zitellu, hè pussibule di prumove fundate ipote.

Cusì, cumu fà di determinà u tipu di sangue di u zitellu? I cumerzi prubabili sò:

  1. I parechji chì ùn anu micca antigens, chì ghjè, i matri è i babbi cù u gruppu I sangue, pruvucarà sempre un zitellu cù solu u gruppu di sangue I.
  2. In una matrimoniu cù u gruppu di sangue I e II, i pussibulità di dà nascita un fugliu cù i gruppi di sangue I è II sò listessi. Situazione similà si trova trà i cô esi cun i gruppi I è III.
  3. Comu regula, ùn hè micca cusì simplice per esse di anticipà u tipu di sangue di un ziteddu, un di i so genitori hè u trasportu di i dui antigens. In questu casu, solu u gruppu di sangue pò esse escluditu.
  4. In ogni casu, u pare più impredecible hè sempri cunsideratu d'esse un maritu è ​​moglie cù i gruppi di sangue III è II - i so babies puderanu tene qualche ligame.

Allora, truvammu quale u gruppu di sangue si trasmettenu à u zitellu, o, più accurately, entendenu i principii basi di sti simule cinerazioni genetica. Avà parla di u Rhesus, chì hè eredita cum'è un tretu dominante. Uniquely Rhesus negativu, l'eredi pò esse solu in a famiglia, induve i dui parenti sò "negattivi". In i cungrigiti "pusitivi" a probabilità di avè un zitellu Rh-negativu hè 25%. In altri casi, u risultatu pò esse qualunque.