Black jacket

Se imaginate chì tipu di l'outerweari di l' inguernu hè u più praticu, in u primu locu parechji averebbe una associazione cù una bracciala femminile negra. Se vi vede in i riti invernali oghje, pudete vede chì sò diluta cù culori diffirenti, è oghji i donne ùn sò micca cuncintrati nantu à u neru, ma à u stessu tempu, a maiò parte di i classici invernale muderni ùn sete micca rifiegati, è e chjappiżi negra sò sempre amati di parechji.

A giacchetta cun fur - veramente o micca?

A ghjova per uccasi negra cun ughjettu pò vede cun ambiguu: da una banda, parechji disinfettori in i manifestazioni di cullizzioni ùn prisentanu micca cumminazzioni tali, ma di l'altra banda, certu cumpagnie fugliale cù riesciute mudelli attuale è interessanti cù fur.

Per esempiu, una chjuccula negra cun un capuz è fur trimatu ùn hè micca solu belle, ma ancu pratiche, sopratuttu s'ellu hè furmatu da u pelle.

A chaise negra cun u pilu di foxa nantu à u collu face una bella in l'invernu, perchè l'armata di l'argentu harmonizesu cù i paisaghji urbani nevicati.

Ma puderete decorate micca solu cù u collu, cum'è assai ghjente chì sò adatti: i diseggituri di l'ODRI anu implementatu cù una bracera negra, a parti più sottu di a quale hè fatta di raposo scorciato.

Altra opzione originale - u cuntestu di u culore di biancu è neru. Una cazulera negra cun u pilu biancu hè luminoso è à u stessu praticu. Un ghjocu biancu è nùvuru bianchissimu pudete competette nantu à l'attualità cun culori di culori cun una stampata luminosa.

I mudelli di moda di chjappi negra

Oghje ùn importa micca quella fraccione chjosa e donne si ponu vede - una chjaga nuttata prima negra o una longa. Hè assai più impurtante chì ellu hà un cinturione è una forma insolitica di fala. Unusual quì refecia à e faldes di e ghjuvelli, per quale in u sensu sputicu di e caratteristiche ùn sò flounces, A-silhouettes è una longa longa. In questa stagione, questi mudelli sò i più impurtanti.

Inoltre chì e donne di a moda avissimu a cura à i ghjuvelli volumètrici senza una cinta assignata, a durata di quale righjunghja à un puntu suttu sottu i ghjinochji.