Lily-Rose Depp cunquistò Chanel è hà fattu una sensazione nantu à a catifa russa

In u mondu di a moda, cresce chì a figliola di Vanessa Parady è Johnny Depp hè una forma di vita di a nova generazione: un attentivu, un desideriu per l'excellence, una sedazione di libertà creativa è l'espressioni. Questu anni hè divintata a musa di a casa di Chanel è Karl Lagerfeld.

Leghje ancu

Chanel hà intruduciutu steddi di stanzi cù filari colore

U direttore creativu hà circundatu u ghjornu di u spettaculu cù amici stareddi è i clienti possittite. Kim Kardashian hè stata prisentata per esse presentate entre i invitati, ma una scandalosa robba in u storicu a hà obligatu à reconsiderà i so piani è u ritornu à a casa à Los Angeles. U spettaculu di Parigi era dedicatu à l'età di a tecnulugia digitale, perchè i mudelli eranu difatti in l'ambienti di microcircuitie, uni operativi è un mircuadi di filamenti di filamentu interessuali.

Lily-Rose Depp fascinò Karl Lagerfeld è diventa a so musa

U focu facia nantu à u ghjovanu Lily-Rose Depp, i stylistri à Chanel offrissi una splutazioni luxuriosa per u spettaculu, in u cuntestu di a nova coleta primavera-estiu di Karl Lagerfeld. U mudellu hà avutu curtmetratti bianchi, una cazola negra tweed cun un sciccareddu multiplicatu è un cùarpu biancu miniatu. Lily Rose hà rializatu a so image cù l'accessori urigginali: un coltello di oru è falami enormi. A cumpagnia brillanti faci parti di e funziunalità faciale giovani è marcatu una nova tendenza d'ochji.