Rihanna "cummatti" cù Pokémon è maniacs TV!

L'attrizziata populari di Rihanna furnisce in rigalu incù un novu infurmazioni novi è novi. I ghjurnalisti ùn sò solu tempu per scrive nantu à a canzona barbadiana. Allora, l'altru ghjornu à u so concerti in Lille, chì era parte di u mondu di u mondu di a famosa ANTI World Tour, a zitella avia detta l'amatori chì ùn l'hà micca permettenu di ghjucà Pokemon GO.

Piuttostu, hè contru, perchè in i so riputazioni l'audienza mannanu missaghji SMS à i so amori è aghjunghje Pokémon.

"Ùn aghju micca vedutu cumu si cuntene u vostru messaghju. E queste Pokémon hà digià altru! ".
Leghje ancu

Rihanna ripetiremu a scena legendaria in l'anima di u thriller Hitchcock

Hè nutate chì u cantante ùn hè solu u tempu di dà parechje concerti, ricordate novi canzoni è creanu colti di robba, ma ancu in u film hè eliminatu. Rihanna accettò l'offerta di i creaturi di a seria "Motel Bates" è hà ghjucatu in a so staggiuna staciuni unu di i roli principali.

Pensemu chì sta stampa di TV hè stata creata in l'imaghjini è gustatività di u "Psilo" di u famusu Hitchcock. A serie ci conta a storia di u maniacu di Norman Bates è di a so mamma Norma.

L'avvenimenti di a quinta classa (induve Rihanna "sceglie") ripaghjemu à i tempi di prima u famu horrore di i 1960ini. Rihanna hà bisognu à ghjucà in una scena miria in u duchessa, chì in un certu tempu glurificò l'Hollywood diva Vera Miles.