Isabella Rossellini sarà novu a faccia di Lancôme

In l'annu Lancôme hà collaboratu cù e donne più bella è famosa. L'altru ghjornu, rappresentanti di a marca francese annuncia chì Isabella Rossellini, di 63 anni, chì ghjera dighjà l'ammasciatore di a marca 20 anni fà, torna publicamente i cosmichi è i prufumi.

Undying Beauty

U primu cunttitu esplicitu cun Lancôme hè firmatu da u famusu Italianu in u 1982. Duranti 14 anni era un rappresentante di a marca, ma in u 1996, i patroni di a cumpagnia truvò a so "vera angoscia" per questu rolu.

U ventu hè cambiatu, marche di cosmeticità, chì capiscia chì u maquillaje è cura ùn deve micca solu per i ghjovani donne, inviden celebrities per cooperà è rive di publicità politique. Dunque, u dirittore generale di Lancôme Françoise Leman è ricurdò di a bella stella di u pittura "Blu Vellut".

Leghje ancu

Ritornu Triunfanti

In a pagina ufficiale di Lancôme in Instagram si parevanu un ritrattu d'acquarellu di l'attrice è una dichjarazione chì Isabella Rossellini è a marca tornanu torna.

L'attrìzia, cumannava nant'à u novu, hà dettu à i repertorii chì travaglià cù Lancôme sò sempre significatu assai, perch'ella hà dettu accede à un tentativu offerte è, apparentemente, s'insignò di e più longa.