Vinu fattu in tagliu di currant

U vinu di e pasculi hè una buttula di vitamina è maravigghiata, chì aumenta l'immunità è pruteghje di i friddi di l'inguernu. E accunsenu ch'è in l'invernu chì hè più piacevule per piglià un zicellu di u vintu currantu currant è ricurdativi di l'ultimu estiu! U vinu pò esse acquistatu in qualche supermecchione, ma hè megliu fà fà in casa. Fighjenu unipochi di ricetti per fà u vinu da un pisci.

Ricetta per u vinu rosatu

Ingredients:

Preparazione

Per fà u vinu di tannicanti, ripiglià boli da vaghjime, fate per elli è rinsegna à l'acqua chilled. I trasfirienu nant'à un containeru profundo è intrecciate cù un peseghjale. Aduprate, preparanu ghjule di zuccherinu: in un pezzu separatu avemu di acqua è pour u zuccheru. Ricurdativi chì quandu depende di quantu avete fattu u zuccaru, perpende di qualcunu di risultatu u vinu seccu o semisweet. Pudemu u ghjelu in un focu dèficu, è fate un coque finu à chì u zuccaru solu si dissolve, stinzendu. Dopu avemu giaddu finu à una temperatura di 22 gradi è ne fate mette cù pascenu. Pusitemu u tanku di fermentazione in un locu fridolu per circa 5 ghjorni, dopu a quale avemu filtratu u biatoghju per gasche è filtre cù a lana di cotti. Vino prestu hè spedutu in buttigli raffinati è stampati cù tappelli, lavati in u vinu.

Ricetta per u vinu da currant è choceberry nìvuru

Ingredients:

Preparazione

Pigliemu una buttiglia di 20 litri è pienza cù baia: grosu, raspberry e grosu rotulu. Allora aghjunghjenu quì u canzone nìvuru è a uva uvizami micca lavurati. Zucchero, circa 3 kg, diluita cun acqua foglia è friddu l'arzu in un cuntiu cù baga è chì era micca coperto. Allora l'ampolla hè aggradamente stampata cù un tappu specialu cù un tubu, a fine chì si trova in un capru cù l'acqua neve è lasciate durante 2 mesi. Dopu un ghjornu di u tempu, u licitu hè suvitatu, filtratu è aghjunghje pascenu indurizatu à questu. Dienta u zuccaru restante di l'acqua, mischjà è fate l'infusione di bacca è u cane di zuccherinu in una buttiglia secca è secca. Oghje, è dopu à circa 1,5 mesi, guidà u gustu fragranti è gustoso di u vinu da u currant senza levadura!

Vino fugliale fattu fattu di currant

Ingredients:

Preparazione

Basta cun cura moltu, pour vodka è ponite durante 10 ghjorni in un locu fridescu. Puderete filtrà per a gase, pour sucre, stitch e calmerdu u vinu un pocu per un poghinu. Quandu u zuccaru hè dissolutu cumplessu, avemu spurtatu u bè in buttigli, trovu è aghjunghjia in u frigorariu o in cantina.

Ricetta per u vinu fattu di currant

Ingredients:

Preparazione

Cusì, per fà u vinu fattu di u currant, i zucchetti sò lavati bè, ordenati, mette in glassware, mime è s'attavate cun u zuccheru. Partemu da ubligatoriu di u ghjacciu in un locu caldu per 2 giorni. Allora aghjunghjite u zucchinu di manzili freschi è aghjunghje u zitellu resultante di currantu nìuru. A misura resultante hè insistia per 5 ghjorni in un veli chjusu, è dopu pressatu, aghjunghjenu u zuccheru à u gustu è pouru in alcolu. Dopu à questu, a mistura hè stata per altri 7 ghjorni. In cunsiquenza, avemu un veru vinu di casa da u currantu negru.