Comu liberà di i sappressu in a cantina?

Morti sò molti locu. Fighjenu in e case privati , caldi, cantine è sviate l'allevatu di vendita in u vaghjimu. A lotta contru à sti carrieggi hè centenaria d'anni, ma, finu à chì tenitamu cantine, i frati invariabilamenti anu andà. Scupremu cusì à ridderà i frati in a cantina in a caduta è l'invernu, quandu sò particularmente attivu.

Cumu trattà cù surci in u cantonu?

Ci hè parechje modi per liberà di i sappressu in a cantina:

  1. U primu chì hà bisognu à parch'elli tutte e muglieri di u sianu dispunibule in u pianu è a mura di a cantina. U burtu di ventilazione deve esse cuparti da una reta.
  2. U repellent ultrasonicu hè a modu più prugressivu di prutege una cantina di surci. Questu hè un metudu simplice è à tempu cusì efficace. I roti ùn ponu micca tollerà stu sonu, chì ùn hè micca discernibile da l'oulefida umana, è ghjunghje a vostra cantina, cum'è dichjarete, u decimu modu.
  3. In a cantina porta pò fà un bughjettu, induve un gattu o un gatu pò passà. Scuprite din pet - è scurdate di a presenza di surci. Ma tenite in mente: ùn pudete micca avicinarà i sappressu cù vini chì ponu ingressu à u corpu per catturà un cat rosato.
  4. I megliu modi mudernu chì ponu esse messu in una cantina da i rati hè cunsideratu à esse "Mororat". I misgi i mancianu quessi granule è murenu rapidamenti. À u listessu tempu, i so corpi ùn ponu micca micca sbuchjulà, ma catturisce è murmura.
  5. In vendita, altri altri medichi - "Ratindan", "Nutcracker", "Tempesta", "Hunter Antiigryzun" è assai altri. ecc. A maiò parte di quelli sò tossichi, ma efficace.
  6. Di i rimedii tradiziunali, pudete utilizà una mezchea di cereali (farina) è l'alabastru, calce cù u zuccherinu, u ponsu surci.
  7. S'ellu mancunu di i travaglii più avanzati, chjamate SES o un servitore privata di deratizazione. Prufessiunale in pochi uri, sarà salvatu da i rosi, s'ellu ùn hè micca sempre, da pochi di parechje tempu.

Per liberà li surci in u cantina ùn hè micca difficiule: per regula, hè abbastanza à sceglie u rimediale più effettuenti, è ancu di megliu - per combina.