Dufalac per i maritu novi

À u zitellu durante u primu mese di a vita, u banchiu pò esse 6-8 o più volte un ghjornu, è da pocu tempu hè pocu frequente è à l'età di 3 mesi - 1-3 volte à ghjornu. Ma succede chì un novu passa di stinpià, è per uni pochi ghjorni, u zitellu ùn pò micca vogliu l'intestinali. Arcuni, spiciarmenti spiciarmenti already mummiesi, ricursu à l'aiutu di a medicina tradiziunale, ma questu ùn hè micca bellu correttu, perchè u zitellu hè sempre assai picculu è hè sicuru per cunsultà u pediatricu.

Per principià, u duttore prescriva una dieta per una mamma d'infirmità, è se u zitellu hè un artificieru, hè necessariu di rivisione quelli mestieri chì alimentanu u zitellu è sceglie un mezcu cù cumpunenti di l'ingrossu di prudutti fermentati.

Lupalac per i zitelli

Ma s'ellu ùn hà micca bisognu di u trattamentu di u dietariu, prescriva un trattamentu di trattamentu per rinfurzà a motilità di u stomacu è l'intestini è hà un effettu pridatu. Bastamente, tutti stu drogu anu parechji effetti effetti è contraindicazione, per quessa, ùn hè micca cunsigliatu di applijà, in particulare per i culminati. È solu, forsi, una medicina - dyufalak - hè adattatu per a terapia di i zitelli. Pigliate da u lactosu di u latti di vacca, cusì hè una preparazione sana è naturali.

Hè pussibule per i nei duvuti per piglià dufalacà?

Questa droga ùn distrugge micca a microflora intestinali, dunque hè permessu di esse adupratu da i zitelli ancu da i primi ghjorni di vita, ma tutte e ricerchi di u pediatrician deve esse cumpletu strettu.

Duphalac dosage per i zitelli

A ducazione Duphalaki hè prescritata da u duttore individually per ogni solu di nascita è dipende à l'età di u zitellu, u pesu, è l'altri caratteri di u sviluppu. Dà i cunsigliu per via di una sira di u zitellu o dopu a prima alimentazione.

Certezza chì i matri preoccupete chì u dufalac ùn sia micca aiutu à u so ziteddu, ma l'organisai di u zitellu sò diffirenti è per quarchi chì a droga hà travagliatu dopu à dui ore, è per un qualchissia è sei sigliet duvete aspittari.

Cume u Dufalac à i duttrina?

Dyufalac hè pruduttu per i culmi novi in ​​a forma di un sciroppu dulce dulce è a mancianu cun piacè. A dosi per i zitelli sò chjucchi, perchè ùn sarà micca difficiuli di dyufalak a un zitellu cù una cullette, ancu in parechji ricevuli, pudete messisce cù u latti di a mamma. Se cun una cuchita, u zitellu ùn si permette piglià a droga, pruvate dà da una ghjinnaghju senza agulla. A volte à u principiu di u trattamentu, u zitellu possentianu flatulence, per regula, passa in modu autumàticu in 2-3 i ghjorni. Pudete pruvà (per evità l'apparizione di flatulenza) per cumincià a risidera duhfalaka ùn cun di a dosa chì u duttore ricumandò à voi, ma cù a so terza o quarta parti è hà da crescate à a dosa dumandata à 2-3 ghjorni.

Quantu ghjocu pò piglià Dufalac?

A droga ùn hè addicativa, quandu hè abulita u babbu intestinali pò travagliate indipindente, Cusì pudete piglià cun ellu quant'è necessariu è quantu u zitellu hà prescrittu u duttore. Dufalac ùn solu nurimalizà u fugliale di u zitellu, ma dinò stimulà u crescente di bacteriasi benifichi in u vostru zitellu, chì prumove l'uvitamentu di l'intestinali. Per questu scopu, u duttore prescriva un ingaghju unicu di a droga, ma una longa, per un periodu di 15-20 ghjorni.

Cumu avemu vistu, Dufalac hè un modu immillorable per liberà d'un ominu da e malfatturità induve a stinzia. Ma, cum'è cù qualsiasi trattamentu, avete bisognu à ùn esse di più di u dosage prescrittu di a droga, per prevene l'oghjocente di diarrea, chì pò esse un effetti secundariu per l'amministrazione inutilità di u medicamentu.