Cumu ùn pò micca infectar un zitellu se a mo mamma hè malatu?

Duranti l'epidemica di a grippa è l'altri frastelli, hè assai faciule per "cullizzioni" di qualsiasi virus. Per regule, l'adulti sò infettati in i lochi publichi - una policlnica, una tenda o un trasportu. Se un zitellu criatu in una casa, in l'absenza di precautions necessarisi, a malatizza passa à a so rapidamente, perchè l'organamentu di u zitelli hè summamente sensibile à parechji infizzioni.

A probabilità particulare assai di malàvule di un criaturu, se a so mamma o una altra persona, chì spende a maiò parte di u tempu cun ellu, hà pigliatu un friddu. In questu articulu, vi diceremu di manera chì micca per infettà un zitellu se a mamma hè malatu, è per ghjunghje ombri di eterna mentri a malatia hè trattata .

Cumu ùn pò micca infectar un zitellu se a mo mamma hè malatu?

Comu regula, a mamma di crescente, per ùn infettà u so zitellu cù un friddu, refusa alliterature per l'epica di a malatia, perchè ella hè teme di passà cum'è u virus di latte è i microfibri. Questa tattica di azzione hè fundamentale in male. In fattu, a molla ùn deve esse sicura per cuntinuà a piccula, si avete l'oppurtunità, perchè secondu cù u latti di a mamma, riceve antibodies per a luttà a malatia.

Intantu, si a mamma d'averrea aghjustatu fridda per ùn infettà u zitellu, hè vale a seguità cum'è cunsiglii cum'è: