Trongsa-dzong


U dzong più impressiunali di u Regnu di Butanu hè u Trongsa-dzong, chì si trova in u cori di a cità di u stessu nome . Addiventa una veru perla di u paese, una relic legendaria è a fortizza hereditaria. Chiddu chì u monasteru di Trongsa-dzong amori in u stessu, vi diciaremu in questu articulu.

U valore è l'architettura

Comu tutti i tempii in Bhutan , Trongsa Dzong hè statu creatu originale per prutegà contra l'attacche esterni. Hè situatu nantu à unu di i muntagni, sopra u gargu, u passaghju di u quale hè currettamente cuncessu da stu ghjornu. U nome di Trongsa-dzong hè traduttu cum'è "novu stabilimentu". In autumàticu, stu monasteru enormi prupone una documenti di centri chì longu e chjassi è ancu i picculi venditi chì si trovanu. Naturmente, in sti chjassi, cum'è in i camere, u simbolicu hè osservatu, ci sò stati di Buddu è eseddi in i muri di i libri sagri.

U custruitu di u Trongs-dzong hè divisu in dui parti: u primu - u monasteru, è in u sicondu - l'amministrazione di u dzonghag. In dicembre è ghjennaghju, u celebreghju festival "U Festival Trongs" hè tenuta in i muri di u situ .

Cumu ghjunghje?

Hè impussibile d'alcuni a custruiri di u monastru, solu à u pedi di u monte. Prima di a porta principalete duverà scopre à e vostre camini prisenti. U viaghju dura à 1.5 ore (secondu a furmazione fisica). Fate una visita in u monasteru, pudete solu quandu avianu accumpagnatu da una guida è deve esse accunsentutu in anticipu cù l'agenzii di viaghju.