Palazzu di i Sultanni di Malacca


Se vulete vede l'antichi casi di i guvirnanti di Malàsia , andate à a cità di Malacca , unni u Palazzu di Sultani (Istana Kesultanan Melaka).

Infurmazioni ghjugna

A struttura hè una copia esatta di u palazzu di lignu induve u sultanu di u Mansur Shah hàvitatu. I guidò in Malacca in u XV sèculu. L'urigginali originali era brusgiata da un chjaru di lamponi annu dopu u regnu vinni à u putere.

Per eddu u Palazzu di i Sultanni di Malacca cuminciò in u 1984 u 27 di uttore in u centru di a cità, vicinu à u pede di San Paul's Hill. L'apertura ufficiale di u situ s'hè fattu in u 1986, u 17 di lugliu. U scopu principale di u bastimentu era di prisirvà a storia, cusì à u pianificà è cerca di l'infurmazione nantu à a custruzzione di edificatori, un cumitariu speciale hè statu stabilitu. Cumprendi:

  1. A succissione di Malacca, appartenent à a Società Storia Malatià (Persatuan Sejarah Malaysia);
  2. Corporazione statunitenzi per u sviluppu di Malacca (Perbadanan Kemajuan Negeri Melaka);
  3. U museu di a cità.

U mudellu di u Palazzu di u Sultanò era riprettatu da i rappresentanti di l'Associazione di Artisti (Persatuan Pelukis Melaka). Per a custruzione di u bastimentu, l'amministrazzioni di a cità hà assignatu un territoriu di 0.7 ettari è 324 millioni di USD. Quandu custruiscenu i marcelli, i travagliadori usavanu furmazioni tradizziunali è metudi di custruzione usata in u 15u seculu.

Descrizzione di u Palazzu di i Sultanni di Malacca

A custruzzioni originale hè cunsiderata unu di i più difficiuli di u nostru pianeta, perchè hè stata creata senza lacare è hè sustinutu da pilastri longhi in tagliu. Quandu custruisce un edifiziu mudificà per e fossi, u zincu è u ramu ùn sò micca usati, è i vigghi ùn sò micca stati. Inoltre, a rèplica di u palazzu hè chjucu di l'uriginale. Questu hè duvuta à l'area limitata.

U palazzu mudernu di i Sultanni di Malacca hè cunsistenti di 3 piani, tenu una altezza totali di 18,5 m, una larghezza di 12 m è una durata di 67,2 m. A facciata di l'edifiziu hè decorata cù taglii cù motivi di pianti tradiziunali. U soffiu di a struttura hè fatta in parechje latte, è in i so viluri ùn hè un ornamentu à u stilu di Minangkabau.

Dintra u palazzu pudete vede a ricustruzzione di e sceni di a vita di u palazzu da u regnu di u Sultanatu di Malacca è l'avvenimenti storichi chì anu un rolu impurtante per a vita di a cità. Oghje, a istituzione hè utilizzata cum'è un museu culturale chì dicenu a storia di u stabilimentu. Eccu aghjunte più di 1300 exhibiti, chì sò presentati:

Funzioni di visita

U palazzu di i Sultanni di Malacca travaglia ogni ghjornu, solu u marti, da 9:00 aaaa è à 17:30 p. U costu di accissioni hè di circa $ 2.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Malacca à i turchi ponu ghjunghje à pede o in caru longu i strade di Jalan Chan Koon Cheng è Jalan Panglima Awang. A distanza hè di 2 km.