Inle Lake


Hà surprisingly beautiful lake in the central part of Myanmar , amazing no only for its splendor, but also for the amazing life of local residents, is one of those places that can not be easily avoided. E tribù lucali attivi è di fà e so travagliu direttamente nantu à l'acqua. Bambù ci sò nantu à stilts, ervizzi flotanti, un modu insosone di pisca, un monasteru lucale di i misgi entrenati - tuttu questu pò esse vistu solu quì.

Uni pochi parolle ind'u Lake Inle in Myanmar

Lake Inle (Inle Lake) si stende à una distanza di 22 km di u nordu à u sudu in u statu di Shan Myanmar . U so largu hè di 10 km, è u nivellu di l'acqua à u lagune hè à 875 m di livellu di u mari. A traduzzione di u Burmese Inle significa "picculu lagu", ancu s'ellu hè assai distanti da u male. Lacu Inle hè u sicondu più grande di u paese. Ùn hè pocu, in a stagione staghjata a prufundità media hè di circa à 2,1 metri, è quandu i spini, a prufundità pò alcuni 3.6 m. In circa 70 000 persone di campà in vicinanza di u Lago Inle in Myanmar , sò situati in quattru cità petitsi vicinu laghi, è ancu in 17 villegi flotanti longu à a costa è in l'acqua. In u lavu ùn sò circa 20 spezia di caragò è 9 spezie di pisci, per quale l'omi lucali sò cuntenti di caccia. Dopu u 1985, Lake Inle hà stata presa prutezione speciale per prutege l'acelli chì vive quì.

U clima in Inle Lake in Myanmar hè un monsoon è umidiu periodu tra u maghju à sittembri. In ogni modu, in a staghje secca staghjunà sò assai frequenti, forsi più spessu ch'ùn altri alcunu rimette in Birmania . A prima cima di a matina è più vicinu à a notte in l'area di u lavu hè bonu friddu, particularmente notevile in ghjennaghju è ferraghju, perchè i turisti sò cunsigliati per portanu calzini calzini, sweaters è capelli cù elli à stà bè.

Attrazioni è turisimu in u Lago Inle

I pupulati custruiscenu quì u so picculu "Venise" - carru surdati cù casi nantu à parechji piazze, magazzini, ricordi. Tuttu questu custa a stessa cum'è i so abitazioni di bambù, cù stiletti, è a via à e case hè fatta nantu à i barche per canali speciale. Ci hè ancu temples chì flutteranu quì, da elle si pò distingue un grandu complexu di temi Phaung Do Do U Kuang, à u monasteru di i ghjattu suprimi.

  1. A Pagoda Phaung Do Do è unu di i sacri più venerati è visitati in Myanmar . Questa hè a pagoda più sacra in tuttu a parti sud di u Statu di Shan. Hè situatu à u bastimentu di vela principali Iwama nantu à u Lavu Inle. In Phaung Do Do, cinque statue di u Bouddha, chì anu una donata da King Alun Sith, sò stati manteni. Per priservà queste statua, una pagoda era eretta.
  2. Nga Phe Kyaung , secondu chì chjamatu monasteru di i ghjattu supranu , hè assai populari cun turisti. Stu monasteru hè già 160 anni d'età, in u stessu hè chjuche u micca di luxu, è ci sò solu sei monumenti in questu. A ligenda di Nga Phe Kyaung dice chì quandu ci hè cascatu in decadenza è desolation, ùn ci era casi nisun monacu in questu, è i peregrinu raramenti venenu. Allora l'abatottu appellu à i misgi, chì sempre hà vivi a spiaggia di u Lavu Inle un grande numaru. È prestu prestu a cullina. À u tempu, veneratu quì per l'aiutu di i misgi, i patri facevanu a furmazione è reciclarle donatori per i so presentati.

A vita di i residenti lucali in Inle

L'occupazione principalu di a tribù Inta hè a cultivazione di l'eterna di l'alimenti chjappi chì sò chjappi, - petite isuli di terra cun una massa fertili di pappagallo, chì sò assuciati à u fondu di u Lago Inle cù pezzi più persianu. Quì, cultivate e legumi, frutti è fiori. Tutti i membri di a famiglia participanu à a custruzzione di i jardini flottante. I figlioli sò obligatori di cutà è secrede a canna, da quandu i femine in capite spezii letti longu, chì sò chjamati stuoie. L'omi sò impiegati à guarantiscenu i posti à u fondu è poi in barcuni arrastralizate l'armaghjoli, riparavanu, è da quì sottu un fugliu fugliu fertile. Dopu chì questu, e donne si trovanu novu in l'affari è hà postu i pianti di vegetali o fiori. In modu, in i lochi lucali pudete ancu cumprà lechi ready-made, chì i cummircianti intraprisentivi vende da u metru.

Un'altra occupazione pocu mpurtanti di i residenti Inle Lake in Myanmar hè a pesca. U pesciu di u lavu sò assai è catturanti hè assai còmpiu, sopratuttu se cunzidendu chì u lavu hè chiudu, è l'acqua chì hè trasparenti. Inta ùn pezze micca di coghina o in a reta, per elli questu hè un metudu longu è cumplessu. Ghjunti cun una scatola di bambù specie di una forma cunu. Trappu pusò à u fondu, è u pezzu hà nata in pa

Inta si move à u lago Inla in i barche di veloce (sò chjamati i sampani) o i canusichi annantu à i canali stritti apposta. Modu insosu di rimette, chì si usa inta. Ùn ùn si ponu nantu à remu, cum'è chì vaghjuli ghjucanu, chì si movenu in una barca. A tutti, in standu nantu à u nasu di i so sampani, sottumettenu a paddle cù una mano è un pede. Questu modu di reaghjimentu li permette micca solu per pudè scherzà sta tutta pale, ma ancu per gestionà cù trattà cù una seconda gratuita.

Village flotanti in u Lago Inle

Hè impussibile di ignurà o parranu di l'insinenti vergeri in u Lago Inle in Myanmar. Sò circa 17, i più famusi sò Maytau, Indain è Iwama.

  1. U paese di Maitau hè cunnisciutu per u mondu di u mondu bosque. In u paese di Maitau ci hè un ponte, in quandu a notte e donne lucali in i traduttori nazionale salute parejas canzati da u travagliu. Per i turisti Inle Lake ci hè una piccula cafetería è una buttrega di souvenirsi cù l'articuli di i residenti lucali.
  2. In u paesi di Indain ci hè un monasteru di u stessu nome. Hè custodiatu da un canali midaggiu, postu chì a stupa localizzazione più antica, chì hè di circa u dumila mila anni, hè un sacru di grande lucernario per i lucali. U caminu versu u paesu Indain abbanduneghja nantu à a barca per un di i canali orientali di u lavu Inle.
  3. U paese di Iwama hè famoso per i so mercati flotari. Tutti i cinque ghjorni Iwama hè diventatu u locu più preziosu in u Inla Lake, ci hè un tradesione in battaglia in barche. A lot di cummircianti è cumposti, accumenu in un locu, à parechji creati cunfine di acqua, in quale ci hè u pudereu stallettà è perdizendu u tempu. Cusì, hè preferitu per cumprà uvenu è merchenzie nantu à a riva di u lavu, induve l'assortiment hè largu è hè più faciule di bargain.

Alloghji è pranzi in u Inle Lake

Pensendu à un alloghju à a vicinanza di u Lago Inle in Birmania, fate puru penserà di passà a notte in un locu staticu esotico in stilts. Lu luxuriu Ine Princes Resort hè sempre à u sirviziu di vacationers. U prezzu di una stanza doppiu hè di u $ 80 per a notte, secondu a categuria di a stanza. Per queste soldi ùn avete micca solu e cundizioni cumunu dispunibuli cù tuttu ciò chì avete bisognu di u restu, ma ancu incomparable cun quarchi cosa l'ambiente di una tranquillità è serena, nuttata annantu à u Lago Inle è a cuntemplazione di stanzi stante belli.

Sugommellu o manghja l'almuerza à Inla Lake in un petit café di cuisine nazionale situata in Phaung Daw Pyan streett. A menu di i frittelle cù un gran numaru di caratteri diffirenti - vegetale, pisci, pollulu, furmagliu, marmellate, latti cunfinitori è raccoglieri di frutta. Una razza di pancakes vi custu circa 1500-3500 chat. Assicuratevi di pruvà iogurtu cascu, speciali cun l 'aghjunghje à aghjunghje l'oliu.

Shopping in Inle Lake

A più chjesa di u cummerciu di u Lago Inle ùn si pò esse realizatu in buttreghi o ricordi. Ci sò assai populari i mercati flutichi. I publicu componi u vendenu i so bè direttamente in barche. U mercatu s'apre tutti quattru ghjorni, ma a so situazione hè cambiatu. Cumprate nantu à tuttu ciò chì pudete da ricordi, frutti è pesce è finisce cù filamenti di oru è argento bordate cù albitri, lattice kaxotti (valuta $ 5), prudutti articuli di legno (circa $ 15), spazzi antichi è daggers (circa 20-30 dolore) ).

Per u turista nantu à una nota

Aprire 40 km in Heho hè l'aeroportu più vicinu à u Lago Inle. I voci più frequenti à Heho sò vinuti da l'internaziunali internaziunali di Yangon è Mandalay .

A maiò parte di e invitati è abitanti di Myanmar prefissenu una opzione più oriziale - trasportu publicu . A cità più vicinu, da quandu diversi viaghjate sò mandati almenu, hè Taunji. Pudete ottene di Yangon à Inle Lake à busu da Taunji, u costu circa 15 mila chilometri. A distanza di 600 km entre Yangon è u busu Inle Lake passa per 16-20 oghji. Cusì, per arrivà à u mediou di u ghjornu à u lavu, u busu partenu da Taunji di notte. L'altri rottai famiglii per i turisti sò Taunji Bagan (12 ore in ruta, u lavu accende à 5 am) è Taunji Mandalay (8-10 ore à viaghju, arrivanu a sera).

U più grande numaru di turisteri visitanu Inle Lake in settembre è uttrovi, in particulare per u festival Phaung Do Do, chì dura durata trè simani da sta fine di sittembri à a fine d'uttrovi.