Jigodkuni


In l'isula di Honshu, in vicinanza di a cità japonaise di Nagano, hè un locu pocu spaziu - Parque Jigokudani. A maiò parte di l'inguernu hè nè a neve è a temperatura media hè -5 ° C, chì u parcu hè una altitudine di 850 m di livellu di u mari.

E so residenti lucali anu dumandatu u territoriu "Valle di l'infernu": sò scantati da u vaporetto, sviluppatu da i cracke nantu à a terra è da l'acqua furiosa. Oghje hè un locu popularu di perigginazioni per i turisti chì vènenu quì per admirar un cumpurtamentu rara d'animali lucali.

Induve hè u Monkey Park de Jigokudani?

Hè parti di unu di i parchi naziunali di u Giappone - Joshinetsu Kogen. A zona di riserva hè situata à u nordu di a Prefettura di Nagano è hè unu di i so attraversu.

Chì ci hè interessante nantu à u park?

Allora, a principale principale di i Jigokudani sò rapprisentanti di a fauna lucale - i monos di a razza Makak Fuscat, o neve di u monu. Hè un pilu di grisgiu grisgiu chì calienta bè in u friddu. È u calore additivu hè datu à l'animali sottu à i banni naturali, custruitu da a natura stessu. Per studià a so apetta è l'abitudini sò faciuli, perchè u macaques di u ghjornu è a notte di mlejut in i termali acqui, induve si trovanu intricati. Circa 200 monos vivi in ​​u parcu.

Curiosamente, queste primati sò i più persistanti in termine di e cundizioni climatichi, è sò capaci di sopravivenza ancu à -15 ° C. In ogni modu, in un friddu particularmente severu, l'animali sò diventate chì ùn anu micca cuncessi di l'acqua: si abbandunate nantu à a terra, sò cuparti da una crosta di ghiacciu. Ma l'ancestrali intelligenti di l'omu anu truvatu un modu di modu: ogni ghjornu uni pochi macacchi partenu di "deve" è purtate i prudutti à quelli chì basta in i bagnu. Scaricamentu di l'animali cù baga è fogli, insetti, cortezza è rizzi di l'arburi, razzi di pianti, uova d'occhi. Tempu à a sera, i primati partenu di u bagnu, siccà è torna à u boscu, induve ellu passanu a notte. In modu, si secunu troppu graziosu, tocanu a lana di l'altri.

Arrivatu in u Giappone in l 'estiu, puderà ancu vedà i monosè chì amanu l'acqua da tantu chì in a tempesta calda trovanu piccule stanzi quand'elli fughjenu da u caldu, fassi e ghjucà divertitu.

Nantu à i monos di neve da u parcu Jigokudani in Giappone, ci hè ancu una legenda, perchè per a prima volta una di e femine in a primavera calda è di cullà i faschi sparghje. Hà gustu chì era aggradèvule in l'acqua, è da quandu i banni caldi in u Monkey Park di Gigokudani sò diventati tradizioni.

Funzioni di visita

Macaques ùn ci hè micca sultantu in l'acqua, ma sò ancu affissibile per i turisti. Però avete cura: queste animali intelligenti pò ancu sguassà un telefunu o càmera da un paparazzi furtivu. Per questa mutivu, ùn hè micca cunsigliatu per piglià l'uscillazzioni fotografica da e cose in a vicinanza immediata di i scimomi.

Per ùn ùn pruvucari primati à l'aggressione, unu ùn deve micca troppu vicinu à l'animali, toccu, vede in l'ochji è avè alimentatu. Hè ancu megliu micca di fà movimenti brutta.

U parcorsu in l'invierno - da 9:00 a 16:00, è in a staghjunale - da 8:30 a 5:00 di ghjornu. In ogni casu, in cundizioni climatichi sfavore, l'amministrazione hè riservatu u drittu di chjude l'ingressu à u parcu.

U custioni di accissioni hè di circa $ 4 per adulti è mità pè i zitelli. I più ghjusti sottu 5 anni sò ammessi à u park.

Cume si avvishà à Jigokudani?

A riservazione di macacchi japunesi ùn hè micca a manera più faciule. A cità di Nagano è a capitale di u Giappone sò 230 km distanti. In a Nagano Station, piglià u Trenu Dentetsu à Yudanak. Da quì avete bisognu à entre in a cità di Canbaiisi-Onsen, è da cruciere circa 2 km longu per un scogliu forestale ristatu, spessu cubierto di neve. Ellu vi conduciu à u Monkey Park Jigukudani.