Scandalu o broma: Ian Somerhalder li tirau i prugghi contraceptivi Nikki Reed in u bagnu?

Ian Somerhalder è Nikki Reed sò una famiglia exempla di Hollywood, criendu una figghia pocu è ammirazioni di i so ritratti cumprati d'amore è affettu. Ma, quande esce, ancu i so nomi si pò truvà in a cronica amarica! L'esplicitu scumpirò à e so entrevista cù a rivista Impastatura Fit. Innocent joke Jena cresce in accusations di Somerhalder in viulenza è disrespect per a so moglia. Chì ghjè accadutu?

Cover di a rivista Fit Pregnant

Nikki Reed hà decisu di fà una pausa in a so carrera

Dui anni fà, a coppia hà da decisu di maritari è di custruisce una famiglia, chì a so duvintà sognu di fà una festa. Li stili eranu accussì assurvuti in i so sentimenti ch'elli ùn avìanu micca avutu qualcosa à circà, a decisione di piglià un spaziu in i so carriera è si dedicà à a paternità era bellu evidenza.

Nikki Reed hà accertatu in una entrevista chì Ian iniziu dichjarà chì hà hà fattu so fà cun u zitellu è prima hà urganizatu u tema di paternità. Mentre dà una entrevista à a rivista Magia di Pregnant, l'attrìgina cumprò da u so ricurdimentu di cumu hanu fattu a decisione di diventà parents:

"Nun mai occupa ca i sogni di famiglia è di zitelli! A decisione hè micca simplice, hè veru, perchè sò attrice è aghju obbligazioni à l'agente, ma l'argumenti di Ian eranu troppu seria. Hà pigliatu i mio piglets di cuntrollu di nuvèsima è hà cuminciatu à perdili à u vintu à un momentu. Hè assai funny, after all, tutti l'embutuu era in a catrazione ".

Somerhalder, prisente à l'intervista, cunfirmatu ogni parolla di u cunjunore.

Carta apertu à Nikki Reed

Chì angered l'avicanu è i ghjurnalisti in queste parole? Somerhalder era accusatu di viulenza, irresponsabilità è disrespect per a so moglia, e riti suciali anu spiecati da cumpativi simpatichi è dumandate a dimustrà u rispettu per u desideriu di a donna di risolvendarle solu affare. Nikki Reed, incapaci di sopra à quellu forte, hà dicisu à una carta aperta:

"Ùn avemu micca affari chì a nostra entrevista pruvucarà un quistu calore di passione, è a storia di e pilule serà malinterpretata. Simpatichi per tutti quelli chì anu face a violenza è a curazione - hè una materia seria di genere, è avemu un grande rispettu per i diritti reproduciti di e donne. I è Ian aghjunghje à tutti quelli chì parlavanu in stu tema cumplicatu è contruversu. Vogliu nutari chì e nostre parolle in l'intervista sò stati cumunzii in natura è in nisun casu cuntinutu una storia sobre a viulenza è a curazione!
Leghje ancu

"U mesi di silenziu"

In u lugliu di questu annu, a coppula addivintà i so genitori di una figliola charming, pigliate una decisione deliberata di vultà senza tene per un'impresa è scende fora i telefoni. In una entrevista cù Fit Pregnant, Nicky hà riferitu annunziate nantu à a so decisione:

"U primu mesi ùn pò micca esse rinviatu. Vulendu bisogna à ogni minuti è ghjornu di a nostra figliola nascita, a decisione di preparà un "mesi di silenziu". Ùn avete micca riceve ciddi, scumpjutu u telefonu, avemu ridutu di l'affariate male di i ghjurnalisti è editori di magazines chì volenu esclusivi di foto è storii. Solu nostra famiglia è nimu!