Etno

U stilettene etno hè un sonni ipnaticu cù un despertu infinitu. Hè un ritornu à l'urigine di a civilizazione umana. Hè struvendu cum'è un sari indianu, inspira motti celtichi cù magnetismu, incendie passionate cù fanzine flamenco è ornamenti africani, trasforma statura per attelli di kimono è hè firmatu permanentemente in corazon di gzhel russo.

Ruccioni in u stilu di ethno

A principal hè libertà!

Hè cume chì a cultura hippy hè u prughjettu di l'etnu. A sedenza endirevoli di a bellezza è a libertà, assicuratu cù l'aghizza di l'individualità è a rivolta, hà fattu una forma di materie è incodata in l'anni 70 in quellu chì avemu oghje chjamà l'etnu. E so attributi sò stati luminu, cuntenente, tessuti trasluzuti, stampi da tutti i cantoni di u globu, borse cù embroideries è grandi ornamenti di vetru, legnu, cuoio o metallo.

L'individualità hè natu da una multitùdine!

L'etnu com'è un coffre di fondu, di quale pudete sempre ottene u vulete. A principal hè di definisce a direzzione: nord, sud, est, o ouest.

  1. Nordu. Allora, se sè un connoscisseur di e naziunalità di u nordu, vi vò a cura di i pullovers cun ghjustu Jacquard, à parechji chapelli, scarpi è altre attributi di un utopianu invernu cù motivi nòrdichi. Sì l'invernu hà cambiatu in l'estiu, è e cose ùn sò micca rilevanti, pudete furnisce ghjoumi, arreciti, braccialetti o sacchetti tuttu cù i stessi stampi Scandinavi.
  2. A cooperazione Sud. Se u vostru cori furore cù volcani di i territori meridiali, puderà cumpressione u vestitori cun una bufanda cù mudelli africani chì sò perfetti com'è capelli è accesorii per sacchetti. Avete avutu ancu attentu à i vestiti in etnicu stile cù stampi à u stilu di u Maya, chì pò esse diluyu cù e chloe monocromo. E blusce cù mudelli intricati ponu esse facilmente cunghjunghjenu cù faldes o pantaloni classic.
  3. Oriente. Sarlane sarlani orientali, amati di parechji raggette, ùn eranu stegghiati per stallati, è purtava anch'elli era alluntanatu di u cimi di a decenza. In quantu à i sarafani trasluzi stilizati cum'è saris indiana, o kimono vestiti, sò sempre in a tendenza.
  4. Punenti. Sè vo site un fan di l'Occidenti, pudete esse ghjustificatu di u stili mediterreneu, perchè, cum'è sapete, vistimenti di fondu cù una pista di antica Grezia, micca mai passà a moda. Inoltre, grazia à l'intricatu drapery, curreanu perfetta tutti i imperfezzioni di a figura.

Calzature è accessori in u stilu di ethno

  1. Calzature. Quandu selezziunate i zitelli èditi, hai bisognu di decisu nantu à a direzione novu. Per creà una imagen greca, utilice e sandali, per i ghjuvintani - sandali nantu à a piantana, è per l'orientali - i scarpi è scarpi di colori brillanti cù mudelli nantu à u punteddu. S'ellu hà sceltu u stilu Indianu, sceglie u calzari cù peddi o paillettes, ma ùn esce u megliu!
  2. I sacchetti in u stilettene etno sò diversi cum'è u so settore culturale. Sò sempre fatti di i materiali naturali, sò imbeaghjetti di legnu, suede, imitazioni di pietre naturali è, sicuru, ricami in etnicu.
  3. I ornamenti in u stilettene etno sò un attribighu indispensabile di ogni modista mudernu. Se un vestitu in un etnu ùn si pò piglià l'uggetti di l'uggettu di vestiti, da ghjornu in aneddu o aranci in boldnessi di stile etnicu serà bastanza nessuna nena. E sceltu cintone di coghju cù l'ornamenti folklanti, braccialetti fatti di legno o bone, colti enormi di colti o aranci, vi definite à u puntu.

Infine, hè impurtante di ricurdà, etnicu in u vestitu - ùn hè micca necessariu una copia esatta di u costume nazionale. Questa hè solu una riferimentu, un capu à a tradizione di certe culturi cunterminati da a mudernità.