Pornstar Brett Rossi hà fattu una curate in Charlie Sheen

L'avvucati di l'ex-sposa di u malnutia di VIH Charlie Sheen praticonu contru à u famosu attore. Brett Rossi vole esse accettatu da i pichjendi, limitendu a libertà. A picciotta era furzata à turnà à un psiquiatre è trattà un disordine emotivo.

I peccati di Tire

L'attrìttiva di 26 anni di età, dicia chì u so amatori l'hàbatitu è ​​ameciuse cù un cannone à mutu, mentre ch'ellu era drunusimu è era sottu a influenza di droga.

Ella m'hà dettu chì hà amparatu di a malatie di l'actor dopu a cinquena cuntattu sessuale cun ellu. Inoltre, u so sexu ùn era micca sempre protetti. In a primavera di l'ùltima annu, Brett avia un avversu, chì insistia à Shin, perchè temia chì u zitellu puderia avè nascitu malatu.

Leghje ancu

Promessi vojta

Per u silenziu, sicondu Rossi, u novu aghju promessi u migliu di dòricu è u percentu di u monte di a so tarifu per u travagliu in a "Management of anger", ma hà micca rispettatu u prumessu. A carica indignata decisa di voce sta informazione, postu chì Shin hè stata prima per annunzià a cundizione di u so trattu.

In risposta, l'avucatu artistu hà dettu chì u so clientu stella ùn permette micca a so culpabilita è averà successu u casu.