Insuffićjenza di circulazione sangue

L'insufficiency de circulation sanguinose hè questu quandu, sottu à e cundizioni di a vita abituale di una persona, u sistema cardiovascular ùn pò micca, per qualsiasi mutivu, furnisce u corpu cù a quantità d'ossigenu. In i fasi iniziali, hè difficiule di attempu di sta dolenza, chì si manifisteghja sè stessu quandu l'organamentu hè carricu assai. Se a malatia ùn hè micca trattata, in u futuru hà da fà sentu ancu à u restu.

Classificazione di stati

Ci sò parechji tippi principali di sta maladie:

1. Vascular , chì si manifesta da una diminuzione di u voluminu di sangue chì vene à u coru per un periudu di tempu. Ci sò parechje chjari principali di stu fallimentu circulatoriu:

In ogni casu, a pressione di sangue prende in u sistema circulatori, chì porta à una violazione di l'offerta d'ossigenu à e parte ind'a u corpu è l'organu entene.

2. Cardiac - Apareix quan a funzione rhythmica è contracultiva di u musculoso principale cambieghja. I ragiuni principali sò:

3. Fallezza circulatoria aguda . Hè classificatu in parechji sindromi principali:

Tuttu chistu vene à un soprappu supplementu no solamente in u musculu principeru, ma ancu in u corpu entene, chì face a vita di a vita di una persona. Se ùn cuminciate micca u trattamentu in tempu, sta forma pò esempiu.

4. Fallimentu circulatorio crunico. Pò esse divisu in parechji gruppi principali:

A insuficiência aguda è crònica precisa trattamentu qualitati in uguali.

L'insufficiency of circulation cerebral

Per separà, hè necessariu esemplari di insufficiency venu di circulazione cerebrale. In u sistema di classificazione, si tratta di insufficiency vascular. À u listessu tempu, a malatia hè cunsiderata più periculosa, perchè spessu prende à a minusvoluta o ancu a morte. Manifesta: