Iluminazione in a cucina cù un tettu

Prima di pruggittariarià illuminazione in cucina, vede ciò chì vulete da riparà? Idducidate chì ghjeteti per stabilisce per voi stessu:

Basatu nantu à e prublemi di e prublemi finanziarii, calculate e coste. Questu articulu vi aiutà à cunghjuntà i punti appuntamentati, è incorpò i vostri idee in vita!

Ci hè parechje scelte per illuminà a cucina. Pensemu l'internu pussibbili di a cucina cù tetti stretchi è senza. Pagau attente à u multilinguariu: in ogni zona funzionale - induve manghjate i manciari, cibu à pagliaghji, colpi di pagliaghji - sò i lighjeri. Avete a cura chì l'ùmmira disgrazia ùn pò micca causatu discomfort. Questu hè u sicretu principalu di boni illustrativi.

U Soleil in Luminoso

Cù qualchissure decisione di disignu senza mancu pò fà. Hè apprezzatu in particulare quandu l'interni di a cucina hè incodificatu cù cei stirminiati o sospettati . Oghje infurmazioni in questa forma di illuminazione illuminen un spaziu pocu - una luminaire di 1,2 metri quadri. camere, perchè sò petite in grandezza. U locu di u focu hè internu - u raghju di a luci, o una luci esterni - luci diffonde.

Variations di dot illumination and LED strip

Luce di spots pò esse usatu cum'è un singulu, o pò esse una addestra à a striscia LED. U fattu chì a cinta LED - hè l'opzione più oriziale. U passàva solu cù a so acquistazione, è durante l'utilizazione ùn ci hè nisuna pianu pratica. Pensate à quessa. Inoltre, a striscia LED pò cumprendi qualche culurite è, se vulete, per rapprisintà a fantasia più tinta di u disignu.

L'illuminazione chì u tettu in a cucina pò esse posta nantu à u perimetru, sopra à l'armari è s'utilice per illuminà u suffittu. Cusì, a lumica serà riflessa da i soffini è e pareti, stati spargugliati in tutta a cucina. In u risultatu, venerà visualmente espansione è aghja u spaziu, è facenu u ceppu più altu.

Attenzione!

Comu fu funziunamentu di u LED di luci, curly, incandescent e halogen. Pagau attente à i limitazioni di u putere, perchè chì u materiale filmali di u teppu stinatu ùn si funnu: l'halogenu - nè più di 35 watti, per lampi incandescenti ordulari - micca più di 60 wati.