Mushrooms durante u travagliu

U trattu digestivu di u zitellu hè fundamentalemente differenti di u sistema adulti cumu. Per questa raghjone, non tutti i sustanzi chì intrinu u corpu di u babbu cun u latte di mamma sò utili per a so salute, è parechji pò esse chjamati perli senza esaguerazioni. Spessu, e donne tornanu à un duttore cù a quistione di manghjà sempre funghi durante a zitelli. Dopu tuttu, assai persone di sta salute, è micca tutti sò pronti per abbandunà immediatamenti in u periodu di a lattazioni. A risposta à sta quistione hè ambigua.

Hè pussibule di manghjà funghji cù GW?

U pruduttu hè un magazinu di a "pesante" , chì hè digestionatu pocu da u corpu. Questu hè duvuta à u cuntenutu in i funghi di un caratteru particulare chì parulle chitin. In i zitelli à 7-8 anni, pratiche di such abbitanti di u boscu pò fallu faciule disturbi gastrointestinali, ma anu micca esercitu cusì influenza in u corpu adulti. In ogni casu, parechji pediatrici sò scettichi nantu à l'usu di funghi in l'ambrati. Questu hè dovutu a seguenti:

  1. Ancu parechje persunale ùn anu micca sempre u 100% certu ch'elli ponu distinguishte u funghi poisonous da non velenuchi. Perchè, se ci anu ricugghiutu o ti cumprà nantu à u mercatu, ci hè sempre un risatu altu di avvilinatu. E i tossini funziunale, attraversu u latte di mamma in i migghiori stomachi, pò causà nuvulva, vomiting, diarrea, prublemi di respiru è ancu a morte.
  2. U zitellu, a so mamma spessu si devia mushrooms durante a picciuttedda, spessu suffrecia da una panicu è ci hè una produzzione di gasu di crescita, chì porta à una diminuzione di l'appetite, capricciosità è di disordini di u sonnu.
  3. Se i funzii anu creatu in un locu ecologicu pocu, sò accade per vini è metalli pisanti. Stu piuvaru a l'immunità di u zitellu sarà necessariu à ellu in un futur próximo cun disturbi di u sistema nervoso, digestivu è cardiovascular. Dunque, se ùn site micca siccatu di l'urìggini di u pruduttu, ùn pensanu micca nantu à se pudete di foglie quandu allibera, è immediatamente lanci stu penseru.
  4. L'intruduzioni di un pruduttu in a dieta di una mamma in crescita in parechji casi, pruvucà l'allergii è parechji disfunzioni gastrointestinali.

In quale casu pudete manghjà funghi?

Sì ùn sò micca capaci di abbandunà solu i forse rigali di u foresta, à volte - micca più di una volta a settimana o di dui - vi pudete trattà questu manghjà. Inoltre, qualsiasi duttore, risponde à a quistione, quandu hè pussibile di funghi per u HS, diciarà chì ùn hè micca bisognu di pruvà di fà prima chì u zitellu si face 6-7 mesi. À questu tempu, u zitellu hè cuminciatu à pruduce novi enzimi, perchè l'intruduzione di u pruduttu in u menu di a mamma hà da esse più indurendu.

Da i rigali di i rigali di i boschi cunsiglianu per dà preferenza à i funghi bianchi, i canturi è u boletus. In ogni casu, hè megliu cumprà u funziunamentu di ostriche o champignons, chì sò cultivati ​​artifice. Passanu a qualità di verificà per andà in u cuntadore di a magazzini, è cuntenenu assai vitamini A, C, D è traccia elementi di seleniu, zinc, manganese.

Assicuratevi di seguità a riazione di i migghiori. Per a prima volta hè permissibile di manghjà solu una ou duie cullettes di mushrooms. Se u zitellu hà cuminu à u còlicu, ci sò rash alergii o disordini di l'intestini, sguassà immediatamente quellu platellu da u to menu.

Unu ùn deveria micca dumandatu se possu di manghjà funghi fritti durante a piccula. U pruduttu hè manghjatu solu in forma di furnitu o stufatu, per esempiu, com'è una parte di sopopoli di vegetale. Sì una mamma di cresce in maiò hà prublemi cù u viaghju gastrointestinali, ci vole à spjuna. Inoltre cù GW, scurdate di i funghi percolati: l'altu cuntenutu di l'acitu nantu à elli ùn hè micca utili per migliori.