Cumu restaurà a lattazioni?

L'amarezza hè un prucessu naturali per a produzzione d'hormona postpartum. Ma, malgradu a facilità apparente di i zitelli, ùn pò micca esse riparatu da tutti, è dunque o lattice solu sparisce. Nutrition balance, stress, application improperu di u zitellu à u mama, è longu intervalli entre alimenta - tuttu questu pò influenza nant'à a quantità di u latte materno. In fronte à stu prublema, a donna hè dumannata una risposta à a question "Cumu avè tornatu in a tacchera è si pò esse fatta in tuttu?".

Hè pussibule restaurà l'ambrati?

No tutti e donne chì anu prublemi cù l'ameglie, sapemu chì a risturazione di a tagliata hè pussibule. Ma invece di pensà à rilaccià l'ambrati, cumprate u mistieru è ùn mancu pruvà à pruteggià per a prisirvà u so latti, creendu bè chì sò trà e donne "non-dairy".

In fattu, u percentuale di e donne chì da a so natura ùn sò micca capacitati di a lattazioni, quantità solu dui o trè da un centu, per quasi tutti l'omi anu l'uppurtunità di alimentà u so zuccherinu cù u so lattu, ma spessu sia di pattighjà. Ancu s'è a principiu, a donna hà sappiutu d'inizià a cerveza, in a futura crisa di iiri è inevitabbili d'ogni modu, quandu u cantu di latti pruduttu ùn currisponde à e boni di u zitellu. U solitu accunsintisci cù l'epichi di a crescita di u zitellu, quandu secondu l'appetite aumenta.

Cumu restaurà u latte di u latte?

In risolve queste prublema, un cumpagnu amparatu pò aiutà, chì dà l'urdinamentu necessariu è dicerete cumu per fà u latte maternelle. Di solitu, in casu di una diminuzione di a quantità di latti è à u risicu di a so scumparuta scumessa, hè cunsigliatu per avè esse osservatu e cundizioni seguenti per a restaurazione rializatu di l'amegione:

  1. Prima, avete bisognu à aghjurnà u situ spirituale è psicologicu di una mamma d'invalidazione. In u corpu di una mamma imprudente è inquieta, i hormone adrenaline sò furore, chì interferenu cù pruduzione suffireni di u latte materno.
  2. Hè bisognu di eddu un cantu suffirenziu (circa 2 litri) di liquidu caldu chì hè perfetta per tes per a maridora di eterni. Tali lactòggini sò venduti in farmacias è supermercati. Tè per a ristaurazione di a tacchizzata basalmente cuntene semen di funivia è anetru, è ancu bouquets d'altre erbe chì anu un effettu benefizièvule nantu à u prucessu di a produzzione di latti.
  3. A cundizione principale per a rializazione successa di a funzione di ristabilisce a tacquante hè l'applicazione frequenta di u zitellu à u pettu à a so dumanda è a mancanza d'alimenta cumplementa. Superfluous in questu materiu serà un muttu.
  4. Una di e cundizzioni impurtanti in a suluzione di a question "Cumu restaurà a lattazione?" Hè u sonnu di a mamma è di u zitellu. In a vicinanza immediata di u zitellu, è ancu cuntattate "a pelle à a pelle", sottu a influenza di l'hormone in u corpu di a mamma, aumenta a pruduzione di u latte materno.
  5. Per fà crescita a quantità è a migliurà a qualità di u latte materno, aiutà a nutrizione calòrica propria. Questa pò esse fatta à arricchisce a razione di a mamma d'infuriatura cù nocci è prudutti d'agrumi.
  6. Fate una doppia calma in u pettu, aiutà à una bagnu duci è di qualcosa (per esempiu, pose di ghjocu).

Di solitu, l'implementazione di sti cunsiglii simples guida à l'aghjustatu di a tacchizzata, vi permette di trattà a crisa di epiulazione, hè a chjave per a tuttante longu è rializatu. Ma ancu s'ellu, per certi circustanze, la mamma ùn pudia micca mantene u latte maternaria, ùn ùn dispira micca, perchè u più impurtante per un zitellu hè, sicuru, l'amore di a mo mamma.