Lampa di tettu culatta

Lampi in cacciagione di tundu sò cunsiderate cunnessione universale. Puderanu accuncià à qualsiasi stili di l'internu è dà una luminaria scattera uniforme. Tali prudutti sò fatti in forma di bola, un cilindru, tipu apertu o chjusu.

Lanuariu annu - versatilità è eleganza

Per u dizziunariu, i candele scalampiti pò esse divisu in pendenti è sopra . A sospizione di u candulaghju chjusu hè stituutu à u tettu annantu à u cordone, una grande o varias borse grandi di sized, situati à altri alture, impiccate. Tali cumpusizioni parevanu fàciule è aria, in particulare in biancu. Li balli sò lisici, fluttuati, lazzati, in forma di ragreddi, fiatchi di fiocchi, ancu di chrome-plated metal, decoratu cù assai lampi spumanti.

U casu di un candileru tutale tutale chjusu hè stituutu direttamente à u suffittu. U materiale per a fabbricazione di tali prudutti sò metalti è u vitru fosciana, spessu decorate cù i pittura. Aduprate un apparitu chjaru hè cumentu in camere bassi - corridori, in u bagnu, in a cucina.

L'aranciu di l'altru luminu di tufu, cù culori cristalline è l'indimentu di luci LED hè assai eleganti. Invece di attaccà nantu à u quadru, ponti di a forma più variata pò esse misurata - da figuri geomtrici è asimmetri in bagnati delicatici. I peruzzi, cascate, olii di cristalline stanu bellu incredibile.

Una nova tendenza hè l'utilizazione nantu à i lighjendi di lampadissimi faciuli di forma cilindrica. Pò esse truvati ancu in mudelli di lussu classic, un tatu trasparenti o delicatu adoptenusamenti u pruduttu è dà un misteru è un incantu cusì.

Chandeliers in a forma di un cingulu sò sempre populari. Grazie à una forma geomètrica universale, una varietà di culori è u so designu, furnenu un alloghju rinforzu è una elegante decorazione interiore.