Tomate "Sanka"

Ogorodniki-novices si stupisci chì tipu di pumati per pona, per ùn perde micca cù una bona vendita? Parechje anu sappiutu di decisione per elli, ellu sceglie una varietà di u pumadoru "Sanka", è ogni annu ricevenu una vendita excellentu. Cosa hè chì sta varietà hà attraversu, chì a so popularità à l'altri tomba si crede d'ogni annu? Per quelli chì interessen in questa mena, avemu un descrizzione di a varietà di tomate "Sanka".

Avvanzi di a varietà

Accumenza cù u fattu chì i pumati "Sanka" anu tenenu caratteristiche crescritto per u crescente quattri in l'invernu è in a terra aperta. Dopu avè spuntatu (micca più di 70 ghjorni da u mumentu di u pianta), in comparsu cù l'altri variità anu aumentatu a resistenza à phytophthora . L'arbustuli sò sotturiscenu, chì significheghja chì ùn deve micca bisognu di una ligame. Cù u pumadoru "Sanka" pudete cumprà e fugliale, chì volenu chì l'annu dopu ùn devi micca de cumprà. I frutti di sta varietà sò usati in ogni tipu di prisirvazioni, cumenciendu in a manna o quandu si aghieranu, finisci cù a preparazione di u tomate da elli. Unu di questi pumati seranu una insalata diliziosa è suciosa. In generale, hè adattatu per ogni occasione! U pumu di a varietà "Sanka" pòrtanu fruttu finu à u più freti, cusì dopu à coglie i più grossi di a vendita, un ponu spiranza à a migliurà di picculi tomati verdi chì restanu in l'arbuli. Avà cresce i peculiarità di cultivà sta varietà in dettu.

Turneu i pumati in casa

Hè vale da cumincià cù i fundamentali di e so pusterità per e crescente di e piante. U tempu ottimali per sereje sti semitiche hè a fini di marzu - u principiu di aprili. Hè ricumandemu per trattà cù una solu lumetta di permanganate di potasio prima di siveramentu. Dopu chì i cavaddi adduinu un caratteristicu culore rosatu, si devenu esse lavatu, è solu dopu si pianta in terra. In principiu, i mudie di variità di u tomate "Sanka" ùn hè micca assai malatu durante u trasplante, ancu si sò cultivati ​​in una casula, è micca solu. Ma hè megliu a pianta in tazzi di turfette (parechji semi corsi). Cusì, i pumati vi purtate à u giardinu più veloce, chì volenu chì avete da cullà 5-10 ghjorni prima. Questa varietà hè moltu pricisante à a prisenza constante di riei. Sò devi esse in mente chì sta varietà ùn pò ùn tollerà acqua di acqua fria, perchè u liquidu deve esse caliatu à a temperatura di l'ambienti. U ghjornu di ghjornu per una pianta dada ùn deve esse più di o menu di 8 ore - questu hè impurtante! Ci serà ancu menu - u sviluppu duverà esse lento, grande - i pianti stenderanu quì troppu, hè struitu è ​​debbule. Fertilize e piantini solu dopu trasplantavanu in u giardinu. Per fà questu, utilizate una suluzione di excrementi d'animali, pururu è altre fertilizante organico. Pruvate d'esse u usu di fertilizzanti minerali chimichi, perchè sti frutti aggrupparu in tutti i frutti di i so cumpunenti periculosi. Duranti l'apparizione nantu à i pumati di l'ovariu, fate di sguassà i spugliati "veli", ma micca u cima! Quandu s'arrivela (se possu) usanu acqua catturata da i rachi di u sole, è ùn pruvate micca debbuli i zucchini è e foglie di a pianta - questu hè u percorsu direttu à a cugliera di fitofratori ruinosa! I cullighjate i frutti di u pumadoru "Sanka" per almacenamentu longu, ùn micca cut off the tail, hè megliu di cutà u fruttu pocu centimetri darrere. Allora i frutti ùn perderanu micca gustu è gustu, saranu più almacenati.

In più di i pumati russi "Sanka", quì ci hè "Sanka the Golden". Questa varietà differseghja solu in u culore, mentre chì mantene tutte e proprietà è e qualità di u so fratellu "rossu". U pumadoru di ogni tipu ùn hè micca un travagliu fàliu, ma quellu sforzu hè bè ricumpinsata in a longa perspettiva, sceglienu variità cum'è "Sanka".