Cattidrali di Jakarta


In u centru di a capitale di Indonesia - Jakarta - hè a Cattidrali (cathédrale Jakarta). Hè a principale chiesa catòca rumana in u paese. Uffiziale, hè chjamatu a chjesa di a Vergine Maria, è i vittini chjamani Gereja.

Infurmazioni ghjugna

U bastimentu mudernu di u sacru hè cunsacratu in u 1901. A catedrale era fattu di legnu è ladrone in locu di una antica cresia, chì hè stata fundata in u 1827, è distrude à a fine di u XIX seculu. U tempiu era custruitu in l'estilu di neo-gòticu è hà a forma di cruci.

U bastimentu hè struitu di ricustruta parechji volte (in u 1988 è in u 2002). A chiesa pigghia l'statu di a Cattidrali di Jakarta dopu à a piazza di a sedia episcopale cun una bracera per u viscuvu. Hè propiu per leghje priedi. Dintra u tempiu, l'acustiche noteibile sò furmatu da altri tettu in a forma di arcati situatu sopra à a nave principal. U sirviziu divinu si trova in ssu:

Fascìa description

Mentre chì visitava a Cattidrali di Ghjornu di Ghjumentu, puderete pruvà a grandezza è scala di u bastimentu. A purtata principali da a chjesa hè in a parti occidentali. Hè adornatu cù intricate ornamentu è ligne laconiu. I mursu di a chjesa sò custruiti di ladrone di rosu è sò stragneri cù gesso. Fighjendu i patti applicati.

In u centru di u portali principali hè una scultura da a Virgine Maria, è curone u premiu, fatta in Latin. U simbulu di a Vèrgine hè a rosula (Rosa Mystica), chì adorneghja a finestra vitrata nantu à a facciata di l'edifiziu. U templeiu hà 3 spiers inculcati:

Puderanu i visitanti à un corpu serenu è seriu. Tutte elementi ponti sò stati nantu à minareti largu. U più altu di elli sò chjamati:

In i cantoni di e torrette vedere buttreghi altri, chì sò stati ammucchiati cù stucco. Nant'à unu di i minarethi ci sò antichi raffrancesici chì travagliendu finu à quì.

L'internu di a chjesa

Dintra a cattidrali di Jakarta sò culleghi, trasennu in bagnu arcuni. A unicitati di l'internu hè aghjuntu è una varietà di pilastri. I posti più interessanti in u tempiu sò:

  1. In a parti miurica di a chjesa ci hè una statua di a Nostra Signora, chì sustene u crucifissu Ghjesù Cristu.
  2. A prossima di u pulpitu centru pudete vede una stampa insolitica: quì sottu sò i stori di l'infernu, in u medio - Ghjesù è i discìpuli in u sermu, è in a parti suprana l'angeli sò illustritti in u Regnu di u Celu.
  3. In a chjesa ci sò 4 sassi cunfessionale è 3 altari, u principalu di elli era fattu in u XIX seculu in Olanda. Tutti i mura di a chjesa sò imbruttati di frescoes è dipinti cù episodii di a vita è a vita di i Sante.

Funzioni di visita

A Cattidrali di Jakarta hè visitata micca solu da i parrocchiale lucali, ma ancu da i turisti. Eccu, i servizii, cunferimenti è cumunioni sò tenuti, è corsi di u battèsimu è i matrimonii. In u second piso di u tèmpiu, hè un museu storicu dedicatu à u Catolicismu in Indonèsia. Visità u Santu hè necessariu cun i ghjornu chjorni è e spalle.

Cumu ghjunghje?

A ghjesgia si trova in u centru di u cumuni di a Central Jakarta in u distrittu di Konigsplan. A proximità di u tempiu sò a mezchezza Istiklal (a più grande in tuttu l'Asia sudest) è u famusu palazzu di Merdek . Da u centru di a capitale à a Cattidrale pò esse ghjucatu da a strada Jl. Utten Suprapto o un bus numero 2 è 2B. A stop hè chjamatu Pasar Cempaka Putih. U viaghju dura à 30 minuti.