Soraksan


In u nordestu di a Corea, in u paese di Sokcho , unu di i parchi naturali più pittorescenu di u paese hè situatu - Soraksan, rotta in e muntagne altimuni. Per a so diversità biologica, hà ancu fattu un candidatu per a inclusión in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. Cù u principiu di a primavera, a maiò parte di i lucali è i turisti anu da quì per fà un ascensezione à e muntagne Soraksan.

Sights of the mountains

A dursica hè a terza più educazione massima di a muntagna in u paese, secondu solu à u vulcano Hallasan è a muntagna di Chirisan . U puntu più altu di Soraksan hè u piccu di Daechebonbon (1708 m). Ma in a bellezza di e muntagne ùn ci hè nè ugguali. I so picchi punticuli sò morta di nuvuli è i piani sò sipulati in densi boscchi coniferi.

À u pedi di a muntagna Soraksanu, i pini nanu, i cedri, i manchurian fur-trees and oaks. Da e pianti chjuchi ponu truvà edelweiss, azale è campane di diamanti. In u parcu creatu vicinu à e muntagne Soraksanu, ci sò 2.000 espezie d'animali, a più raru chì sò morti è civili. Ddi i 700 individhii di sta spezia di capri annantu à u paese, 100-200 hanu truvatu in questa riserva.

Visita u Parcu Naziunale di Soraksan in Corea di Corè per u cuncepimentu di vede ungetti unichi ùnicu:

I turisti venenu à cunquistà u cimi di Daechebonne, da quandu a so vista incredibile di a vaddi è di a terra à u Mari di u Giappone aperteen. Ci hè una capanna di muntagna, chì ponu esse riservazione per ricerca in u Parcu Naziunale di Soraksan in Corea di Corea.

U Monti Ulsanbawi hè interessanti per i so cummandanti di altì granitu. Diremente entre elle assai seculi duie temples buddistichi eranu stati.

Turismu in a muntagna di Soraksan

Sta catena di muntagna hè assai populari trà e persone di u travagliu, eco-turismu, i amatori per natura è solu i turisti, stancu di u sonu di megacities. Arcuni di elli sò cunsigliatu di visità Soraksan in April, àutri - in u vaghjimu, quandu l'arburi sò dipinti in tonalità russa è gialla. In ogni casu, per godighjà a bellezza è a tranquillità di questa zona, hè megliu di ghjornu di a notte. Ogni finde è vacanze, perchè u grande numaru di visitanti, parechji traversi di navigazione stati sò furmati quì.

Turisai senza turisimu per svià e muntagne di Soraksan anu deve aghjustà i percorsi accessibule. I amici d'ieddi multipare chì aspittàvanu un amicu cun un paese di muntagna enormi. Da e cime di e muntagnera Soraksan pò diventà a bellezza di cascate chì sò da e roche è coperto cù vaddi verdi è infinitosa chiera pittoresca.

Cumu a Soraksan?

I turisti chì anu decisu di cunquistà e muntagne , andavanu à u parcu in u primu ghjornu. Quelli chì ùn sanu micca cunnisciutu cumu fà à Soraksan da Seoul avè bisognu di u trasportu ferroviale. Ogni ghjornu, un trenu surtendu da l'estazione Terminal di Bus Express Seoul, chì si ferma in Sokcho . Quì pudete piglià l'autobus numeri 3, 7 o 9. U viaghjolu tutale saria una media di 3-4 ore. A tarifa hè di circa $ 17. U bigliettu sò megliu trasferitu in anticipu.