Monti in Corea

Apruppu u 70% di u territoriu di a Corea del Sud hè occupatu da a muntagna. A so alte varieghja da 200 à 1950 m nantu à u livellu di u mari. Nantu à e rochie ci sò parchi naziunali , riserve naturale, tempii antichi è pagodas , perch'elli si tenenu un piacè di i ghjovani è di i turisti.

Infurmazioni ghjugna

I muntagni in Corea sò chjamati a parola "san", chì hè aghjuntu à u nome di ogni roccia. I piani più elevati sò estriate volcani. E so ultimi eruzzioni occurred in u Medievu, ma ùn infallu un danu pisu.

I cateni muntosi longu à passà in a costa orientale di u paese. Hè cè famosu per a so bellezza pittoresca, i raru è l'animali. In a parti occidentali di a Corea, i rocci sò spuntuti da i gorges fondi è cuparti di u densu foglie, è in u sudu sò numarosi temples. Prutizamente in tutte e risichi rotuli turistiche sò stati dispostu.

I siti di i lochi à a muntagna ogni fine di u ghjornu, per scegliendu a mare o postu, rilassate o meditate. Sì ùn anu micca l'oppurtunità di slucerà di a cità, dopu cunquistà i punti più altichi in l'area populosa - sò quelle muntagne in Corea. Sicondu experti, circa 10 mila capite locale sò scalciati prufissiunali è circa 6 miliuna di pirsuni sò dilettanti.

Monti Populares di Corea Suduana

In u paese ùn ci hè un grande nume di ridge chì i viaghjatori puderanu visitate. I rocci più famusi sò:

  1. Amisan Mountain si trova in a Chungcheon-Pukto Pruvincia in u nordestu di l'statu. Hè a so alte hè 630 m. A roccia hè famosa per u so bellu ghjardini, induva oleicci fiori cultivate è una legenda triste di a famiglia di geganti, quandu u frutu primu matta u so fratellu, è dopu, dopu avè rializatu u so errore, è ellu stessu.
  2. Voraksan - a muntagna hè una altezza di 1094 m, hè a crescita principali di a cresta Sobeksan è comparte 2 provinzi: Kensan-Pukto è Chungcheon-Pukto. À e piani sò i monasteri buddii antichi è un parc nacional.
  3. Vanbansan si trova in a pruvincia di Gyeonggi trà i cità di Tonducheon è di Phongcheon in a parti nordicchia di a Republica di Corea. L'altezza di a muntagna hè 737 m above sea level. Da a capitale pudete truvà in 2 ore.
  4. Chirisan hè una di e più altevule in Corea di Corè. A so grandezza okkupa u 2u locu, u so puntu più altu di 1915 m. A roccia hè in u sudu di u paese è hè una parte di u parcu naziunale di u stessu nome. Ci sò 7 tempii buddisti, chì sò munumenti architettoniali.
  5. Soraksan si trova in a pruvincia di Gangwon-do, vicinu à a cità di Sokcho è appartene à a ridge Taebeksan. Hè una stizza di 1708 m è a classifita terza in a so misura in u paese. Eccu a riserva naturale, 2 cascate Piren è Yuktam, a buddda è Hyndylbawi - questa hè una famosa scala spiciche, è si tense nant'à una rocca. A so magnitudini tutale sopra 5 m.
  6. Sobek - questu massif hè di a parti sud-sudu di a catena muntosa di a China orientale. Hè cunsiderata a cunflittore principali in u statu. A so altu massimu hè di 1594 m è a durata totali hè di 300 km. Quì crescia i bistisciti mistade, persunale è caduta. In questa zona, i ghjacimenti di oru è di molibdenu fù scupertu.
  7. Pkhalgonsan si trova in a parti sud-occidentali di a Corea è si trova nantu à a periferia di a cresta Taebaeksan. A scoglia alcuna 1193 m in altizza. Eccu avete vede parechje attraversu culturale è storicu, per esempiu, l'antichi tempii di l'era Silla: a Gruta di 3 Buddhas è Tonhvasa. Sò include in a lista di tesoru naziunale n ° 109.
  8. Muhaxan hè situatu in a pruvincia di Gyeongsangnam-do, vicinu à Pusan . U nomu di a cresia hè traduciuta com'è "a muntagna di una grupa di ballu". Stu nomu hè stata datu per via di a siluette di un roccia chì ricorda à un pappu chì hè prestu pè tluca. U puntu più altu hè di 761 m. Ci hè 2 rotte turistiche 9 è 7,5 km longu.
  9. Kerensan - si trova in a pruvincia di Chungcheon-Namdo in u cunfini di 3 città: Daejeon , Keren è Gyeongju . I locali si cunsideranu a muntagna sacru è crede chì u so territoriu hè satuatu cù energia qi. In certi muri, ci sò basi militari, è u reste sò includeu in u Parcu Naziunale di u stessu nome.
  10. Kayasan si trova in a pruvincia di Gyeongsangnam-do è hè una altezza di 1.430 m. A zona di a muntagna sanu pertenece à l'area protetta, chì hè stata stabilita in 1972. Eccu u tempiu buddista famusu di Heins , induve l'archiviu di l'antichi records di "Tripitaka Koreana" hè guardatu. Iddi eranu sculpituati in 80.000 platti di legnu è sò un tesoru naziunale n ° 32.
  11. Meraxan - hè situatu in a pruvincia di Hwanghae-pukto in u cunfini di i cuntenuti di Phensang è Rinsan. L'altu di a roccia hè di 818 m di livellu di u mari. In u territoriu di a ridge in u 1959 una riserva hè stata stabilita, a zona di quale hè 3440 èttare. Eccu alcuna una spezia rara di picciocele.
  12. Hallasan hè u puntu più altu di a Korea di u Sudu, u so puntu più altu ghjunta in una marca di 1950 m. U vulcano hè dichjaratu u Parcu Naziunale è hè inclusu in u Patrimoniu World Heritage UNESCO. Rock també appartene à u patrimoniu naturale di u paese è si prisenta u 182 postu.
  13. Kumjonsan hè situatu in a parti nord di Busan City, okkupa u distrittu amministrativu di Pukku è u municipale di Tongnagu. U piccu più altu di a muntagna chjamatu Knodanubon è hè à u livellu di 801.5 m. Questa hè l'attrazioni turistica più visitata in u paesi. Ci hè un vaguni di telefuni chì pigliarà passageru à u Sanson-mall illuminata. In u paesi pò cunsevi cun l'intima di l'aborigini è u so modu di vita.
  14. Pukkhansan hè una catena muntosa chì si trova in a parti sittintriunali di Seoul e avè un altu di 836,5 m. A cima hè coronata da i piani lattichi. In u 1983, a stessa riserva naturale hè stata aperta à stu territorio. A flora è a fauna hè rappresentata da 1300 spezie d'animali è piante. Ci sò più di 100 strade di camini chì ponu in tempii buddici è un anticu muratu di fortificazione.
  15. Dobansan - a muntagna si trova in a pruvincia di Kengi-do nantu à a fruntiera di 3 città: Seoul, Uyeongbu è Yangtze. A so altezza máxima hè di 739,5 m di livellu di u mari. Stu massif hè famosu per i so formate di roccia (per esempiu, Yubong, Seoninbong è Manjangbon), picculi Uyam è villi scelti (Songchu, Donong, Eongeoheion, etc.). In più di 40 rotuli turistici sò stati quì. U più famosu sò u paese di Bakvi, chì passa u tempiu più anticu di a regione - Chonchuksa. Pudete vultà in u trasportu publicu.