Chì per vene cù e Maldive?

I turisti si vanu à e Maldive à girà nantu à rossi arghjintini, bascu nantu à una spedizione càlula, piglià un caprettu in l'acqua azure, spuntanu o ancu ghjucate un casu . Ma qualsiasi categurìa di vignaghjoli vulete purtà cun elli un "pezzu di Maldivi", chì parechji anni ricordanu u paradisu di u restu . E, sicuru, ùn abbiate micca i ricordi, chì aspittàvanu i canti cumpagni, parenti è i culleghi chì si sò stati a casa. Cusì, amparate ciò chì pò purtà à aduprà à e Maldive o cun rigalu, solu à i magnetichi tradiziunali.

Quali souvenirs portanu da e Maldive?

A lista di i top 10 ricordi chì si pò cumprà micca in i Maldivi include:

  1. U vistimentu di cottu cù mudelli naziunali. Puderia esse T-shirts, pantaloni, camicetti o duminiu tradiziunale Maldivian.
  2. I prudutti di legnu. Bastamente, legnu hè adupratu per palmi coconutti o arbuli di mango. Frà l'altri prudutti sò statuette, pratiche, vasu, utensili di cucina.
  3. Mats "kajan" , fattu da a manu da fibra palmera, canna o cocra copra.
  4. I ciprésti da i coralli , l'ornamenti di cunchili è i buttigli cù a sera di coralli.
  5. Prodotti di coconuts. Questi sò utensili, morteros, canna, casket, miniature handbags. L'oliu di coconut hè ancu populari.
  6. I dentruzzi di marmarinu è ancu i mandibuli sani di sti predatori.
  7. Tutte l'uggetti d'articuli da a mamma di pearl - da i bagnu sottu u calore per l'adduzzamentu per l'internu.
  8. Souvenirs in forma di miniature boat-dhoni - trasportu tradiziunali in i Maldivi .
  9. Fotografie fotografici di bambù è palme da foglie, postcardi è album cù vista di e Maldive.
  10. L'equipaggiu per u scubibu è u snorkeling - ponu accattà quì à i prezzi assai prumessu.

Ma, quantu esse decide di purtà a casa di i Maldivi, ricordate chì i vostri più ricchi sò sempre u vostru sìmbulu di ricurdà.

Shopping in Maldive

I caratteristiche principale di i shopping lucali sò questi:

  1. L'scelta di buttrega in i cità hè chjaru. A maiò parte di i salute si trovanu in a capitale - Male . Se vulete cumprà qualcosa più esoticu, avete da passà per l'isuli di l'arcipelagu.
  2. Hè sensu per cumprà solu l'articuli chì sò fabbricati in e Maldive, è micca impurtatu quì d'altru paese. L'ultimi si trovani in numeru numeru à e strade di u Bazar di Singapore (Bazar di Singapore).
  3. I bè di l'usanza ogni ghjornu sò micca più prezzu per cumprà in e metropulitani (per esempiu, u supermecciu A scelta di u persone o a fantasia).
  4. Hè megliu per fà i ricordi u domu. Ma venerdì è u sabatu sò u weekend in u Maldive, perchè tanti terni ùn anu micca travagliatu. Inoltri, per i viaghji di cumporità, cunzidenu u tempu: 5 volte à ghjornu durante a preghiera Musulmani i tutte e cose sò stati chjusi. In generale, travaglianu tuttu u ghjornu: perpende da u 8-9 am è 10-11 piu.
  5. Lista di prumove nantu à e merchenzie chì ùn trovi micca. Vigile: i vinditori dì chì u prezzu (in solitu infautu da parechji volte), basatu nantu à l'aspettu di u compratore. Negozià ùn hè micca pruibitu, ma ancu incuragitu.
  6. Tutti i traduttori lucali parranu l'inglesi, è certi anche francesi è alimanu.
  7. In ogni casu, i prezzi per parechji souvenirs trà e Maldive sò assai altos - sò prudutti è dipinti manwalment, spessu in una sola copia.
  8. Bè preparatu per u fattu chì i vinditori lucali vendenu tuttu pè i turisti senza dì chì certi elementi sò prohibiti exportanu da u territoriu di e Maldive. Questu hè ancu esse cunnisciutu, per ùn spende micca dirittu.

Chì ùn ponu esse esportatu fora di u statu?

A lista di tali articuli hè cusì: