Rivers of Japan

Molti turisti, vultendu à u Giappone , sò limitati à visità e principalità turistiche cità - Tokyo , Kyoto è Hiroshima , per via di ritornu di casa cù l'opinione erronia chì a Terra entrata di u Rising Sun hè una metropole grandi densamente populosa. In fattu, a natura di sta rigioni hè incredibbilmente ricca: l'archipelago nipuniu si stende oghje 3000 km da u nordu à u sud, chì aprecia una larga varietà di attraversi naturali da a drifting ice floes off the coast of Hokkaido à manglane jungles in Okinawa . Un rolu especialu à a creazione di paisaghji fantastichi, chì hè spetta illustratu in ritratti è di postavocu di u Giappone, hè attribuita à i fiumi suludiali, di quale ci sò più di 200 in u territoriu di u paese. Qualchì parechje seranu descrittu in più detail.

I fiumi più grandti di u Giappone

Di e lezioni di scola di giugrafia, sicuru, tutti ricorda chì u Giappone hè un statu isleanu, per quale chì parechji richi ùn sò micca grande. A so longa hè di menu di 20 km, è a spiaghja di a spedizione ghjunghjenu à una marca di 150 metri quadri. km duv'ellu sia ghjente sò più spessu usati da i cumuni è visitanu i turisti per l'urganizazione è l'attività recreativa. Se vulete senterà a forza verità è a forza, vai à i costi di una di e ciani principali di u paese. Portonu à a vostra attenzione una lista di i più grandi fiumi in Giappone:

  1. U fiumu Sinano (367 km) hè u fiumu principalu è longu in u Giappone. Hè situatu nantu à l'isula di Honshu è flussi à u nordu, chì devendenu vicinu à a citadella di Niigata à u Mari di u Giappone. Dimensione significanti à Sinano-gava ind'i passagerevuli impurtante, è l'Okozu, unu di i canali di u fiumu, impediscenu à e inundazioni in Niigata è ripiglia i corsi d'arghjentu vicinu à questu.
  2. U fiumu Tone (322 km) hè u sicondu fiumu più longu in Giappone, situatu, cum'è Sinano, in l'isula di. Honshu. L'urìggini, si pò piglià in e muntagne di Etigo, in cima di l'Ominaki, chì sussiste in l'Oceanu Pacificu. Da u puntu di vista di u turismu, Tonegawa hè ancu di grande impurtanza: à e so fonedi hè un locu assai populari di u centru di u Minakami-onsen. Inoltre, u fiumu Tone hè excelente per l'amatori di l'acqua sports - kayak, rafting, etc.
  3. U fiumu Ishikari (268 km) hè a via principali di l'isula di Hokkaido. Hè uricatu à u pedi di a muntagna di u stessu nomu è scorri versu u mari di a China orientale. U nomu Ishikari hè traduttu traduce com "un riviu splurbitu", chì hè abbastanza cunzistenti cù a so aspetta. Sè vo site in Hokkaido è avete qualchì tempu libre, assicuratevi di un picnicli vicinu à l'acqua, ammirazione di i ciliegie incantevuli è e grandi maestosi situati vicinu à u fiume.
  4. U fiumu Tadam in u Giappone (260 km), a funzione principale di quale hè una vista panoramica sopra à vista di e muntagne è i foglie di longu chì flussi. Pudete vede quasi pianu à ogni cità di u paese in trenu, passendu un ponte nantu à u fiumu.
  5. U fiumu Tocati (196 km) ùn hè micca u più grande, ma definitumente unu di i fiumi più belli di a Terra di u Rising Sun. I so urighjni miserevuli nantu à i piani di l'orientali di a muntagna di u stessu nome nantu à l'isula. Hokkaido. Spiciarmenti populari cun turisti di tuttu u munnu, diventa a spiaggia in a bocca di u fiumu Tokati in u Giappone, chì hè famosa per u so pocu spaziu cristallu nìvuru à u spaziu in tutta a costa. Per una trasparenza incredibile è u sole di soli in u sole, i vittite sò spessu chjamanu ghjudiziali o tesori.